Assessment in Education: Principles, Policy and Practice

SSCI-ISI SCOPUS (1994-2023)

  0969-594X

  1465-329X

  Mỹ

Cơ quản chủ quản:  ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD , Routledge

Lĩnh vực:
Education

Các bài báo tiêu biểu

Assessment and Classroom Learning
Tập 5 Số 1 - Trang 7-74 - 1998
Paul Black, Dylan Wiliam
Formative assessment: a critical review
Tập 18 Số 1 - Trang 5-25 - 2011
Randy Elliot Bennett
Formative Assessment: revisiting the territory
Tập 5 Số 1 - Trang 77-84 - 1998
D. Royce Sadler
Teachers' conceptions of assessment: implications for policy and professional development
Tập 11 Số 3 - Trang 301-318 - 2004
Gavin Brown
Assessment literacy development: identifying gaps in teacher candidates’ learning
Tập 17 Số 4 - Trang 419-438 - 2010
Christopher DeLuca, Don A. Klinger
Assessment and Classroom Learning: a role for summative assessment?
Tập 5 Số 1 - Trang 103-110 - 1998
John R. Kirby
'I Don't Like Writing. It Makes My Fingers Hurt': Students talk about their classroom assessments
Tập 10 Số 2 - Trang 221-242 - 2003
Susan M. Brookhart, Diane L. Bronowicz
Using Computers to Assess New Educational Goals
Tập 10 Số 3 - Trang 309-328 - 2003
Jim Ridgway, Sean McCusker
Students' Perceptions of Literacy Assessment
Tập 9 Số 3 - Trang 319-342 - 2002
Karen Moni, C. E. van Kraayenoord, Carolyn D. Baker
Rethinking validation in complex high-stakes assessment contexts
Tập 19 Số 1 - Trang 99-116 - 2012
Martha Koch, Christopher DeLuca