Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
The Journal of Mathematical Behavior
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
The alignment of student fraction learning with textbooks in Korea and the United States
The Journal of Mathematical Behavior
-
Tập 51
- Trang 129-149
- 2018
Jaehong Shin
,
Soo Jin Lee
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Mathematics teachers’ views about the limited utility of real analysis: A transport model hypothesis
The Journal of Mathematical Behavior
-
Tập 50
- Trang 74-89
- 2018
Nicholas Wasserman
,
Keith Weber
,
Matthew Villanueva
,
Juan Pablo Mejia-Ramos
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
A micro-developmental approach to studying young children's problem solving behavior in addition
The Journal of Mathematical Behavior
-
Tập 31
- Trang 366-381
- 2012
Chronoula Voutsina
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Exploring test performance in mathematics: the questions children’s answers raise
The Journal of Mathematical Behavior
-
Tập 21
- Trang 203-224
- 2002
Elham Kazemi
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Attention to meaning by algebra teachers
The Journal of Mathematical Behavior
-
Tập 27
- Trang 116-127
- 2008
Guershon Harel
,
Evan Fuller
,
Jeffrey M. Rabin
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Reinventing the formal definition of limit: The case of Amy and Mike
The Journal of Mathematical Behavior
-
Tập 30
- Trang 93-114
- 2011
Craig Swinyard
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Part-whole number knowledge in preschool children
The Journal of Mathematical Behavior
-
Tập 22 Số 3
- Trang 217-235
- 2003
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
How mathematicians assign homework problems in abstract algebra courses
The Journal of Mathematical Behavior
-
Tập 64
- Trang 100914
- 2021
Rachel Rupnow
,
Meredith Hegg
,
Tim Fukawa-Connelly
,
Estrella Johnson
,
Keith Weber
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Multivariation and students’ multivariational reasoning
The Journal of Mathematical Behavior
-
Tập 67
- Trang 100991
- 2022
Steven R. Jones
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Students’ understanding of algebraic notation: A semiotic systems perspective
The Journal of Mathematical Behavior
-
Tập 43
- Trang 70-88
- 2016
Aaron Weinberg
,
Joshua Dresen
,
Thomas Slater
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 490
1
2
3
4
5
6
10