Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
The Journal of Mathematical Behavior
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
How syntactic reasoners can develop understanding, evaluate conjectures, and generate counterexamples in advanced mathematics
The Journal of Mathematical Behavior
-
Tập 28
- Trang 200-208
- 2009
Keith Weber
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Students’ reflections on their learning experiences: lessons from a longitudinal study on the development of mathematical ideas and reasoning
The Journal of Mathematical Behavior
-
Tập 24
- Trang 51-71
- 2005
John M. Francisco
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
What generalizations do students achieve with respect to trigonometric functions in the transition from angles in degrees to real numbers?
The Journal of Mathematical Behavior
-
Tập 58
- Trang 100778
- 2020
Erdem Çekmez
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Satisfying moments during the transition-to-proof: Characteristics of moments of significant positive emotion
The Journal of Mathematical Behavior
-
Tập 59
- Trang 100784
- 2020
V. Rani Satyam
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Proof validation and modification in secondary school geometry
The Journal of Mathematical Behavior
-
Tập 47
- Trang 1-15
- 2017
Kotaro Komatsu
,
Keith Jones
,
Takehiro Ikeda
,
Akito Narazaki
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Supervision of teachers based on adjusted arithmetic learning in special education
The Journal of Mathematical Behavior
-
Tập 27
- Trang 264-276
- 2008
Göta Eriksson
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The alignment of student fraction learning with textbooks in Korea and the United States
The Journal of Mathematical Behavior
-
Tập 51
- Trang 129-149
- 2018
Jaehong Shin
,
Soo Jin Lee
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Mathematics teachers’ views about the limited utility of real analysis: A transport model hypothesis
The Journal of Mathematical Behavior
-
Tập 50
- Trang 74-89
- 2018
Nicholas Wasserman
,
Keith Weber
,
Matthew Villanueva
,
Juan Pablo Mejia-Ramos
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
A micro-developmental approach to studying young children's problem solving behavior in addition
The Journal of Mathematical Behavior
-
Tập 31
- Trang 366-381
- 2012
Chronoula Voutsina
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Exploring test performance in mathematics: the questions children’s answers raise
The Journal of Mathematical Behavior
-
Tập 21
- Trang 203-224
- 2002
Elham Kazemi
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 490
1
2
3
4
5
6
10