Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
The Journal of Mathematical Behavior
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
Exploring test performance in mathematics: the questions children’s answers raise
The Journal of Mathematical Behavior
-
Tập 21
- Trang 203-224
- 2002
Elham Kazemi
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Multivariation and students’ multivariational reasoning
The Journal of Mathematical Behavior
-
Tập 67
- Trang 100991
- 2022
Steven R. Jones
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Equivalent fractions: Their difficulty and educational implications
The Journal of Mathematical Behavior
-
Tập 14
- Trang 365-378
- 1995
Constance Kamii
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Conditions for proving by mathematical induction to be explanatory
The Journal of Mathematical Behavior
-
Tập 43
- Trang 20-34
- 2016
Gabriel J. Stylianides
,
James Sandefur
,
Anne Watson
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Functional thinking ways in relation to linear function tables of elementary school students
The Journal of Mathematical Behavior
-
Tập 30
- Trang 206-223
- 2011
Dilek Tanışlı
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
An evolving framework for describing student engagement in classroom activities
The Journal of Mathematical Behavior
-
Tập 31
- Trang 270-289
- 2012
Flávio S. Azevedo
,
Andrea A. diSessa
,
Bruce L. Sherin
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
How syntactic reasoners can develop understanding, evaluate conjectures, and generate counterexamples in advanced mathematics
The Journal of Mathematical Behavior
-
Tập 28
- Trang 200-208
- 2009
Keith Weber
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Using students' statistical thinking to inform instruction
The Journal of Mathematical Behavior
-
Tập 20
- Trang 109-144
- 2001
Graham A Jones
,
Cynthia W Langrall
,
Carol A Thornton
,
Edward S Mooney
,
Arsalan Wares
,
Marion R Jones
,
Bob Perry
,
Ian J Putt
,
Steven Nisbet
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Using mobile puzzles to exhibit certain algebraic habits of mind and demonstrate symbol-sense in primary school students
The Journal of Mathematical Behavior
-
Tập 53
- Trang 210-227
- 2019
Ioannis Papadopoulos
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The next time around: scaffolding and shifts in argumentation in initial and subsequent implementations of inquiry-oriented instructional materials
The Journal of Mathematical Behavior
-
Tập 56
- Trang 100719
- 2019
Christine Andrews-Larson
,
Shelby McCrackin
,
Valerie Kasper
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 490
1
2
3
4
5
6
10