Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Scientific Studies of Reading
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
Understanding Variability in Reading Comprehension in Adolescents With Autism Spectrum Disorders: Interactions With Language Status and Decoding Skill
Scientific Studies of Reading
-
Tập 15 Số 3
- Trang 191-210
- 2011
Courtenay Norbury
,
Kate Nation
137
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Vocabulary Growth and Reading Development across the Elementary School Years
Scientific Studies of Reading
-
Tập 15 Số 1
- Trang 8-25
- 2011
Ludo Verhoeven
,
Jan van Leeuwe
,
Anne Vermeer
301
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Word Knowledge in a Theory of Reading Comprehension
Scientific Studies of Reading
-
Tập 18 Số 1
- Trang 22-37
- 2014
Charles A. Perfetti
,
Joseph Z. Stafura
902
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
What We Know, What We Still Need to Know: Teaching Adolescents to Write
Scientific Studies of Reading
-
Tập 11 Số 4
- Trang 313-335
- 2007
Steve Graham
,
Dolores Perin
183
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Detecting a Problem Is Half the Battle: The Relation Between Error Type and Spelling Performance
Scientific Studies of Reading
-
Tập 8 Số 4
- Trang 337-356
- 2004
Lauren Figueredo
,
Connie K. Varnhagen
16
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The Precursors of Reading Ability in Young Readers: Evidence From a Four-Year Longitudinal Study
Scientific Studies of Reading
-
Tập 16 Số 2
- Trang 91-121
- 2012
Jane Oakhill
,
Kate Cain
532
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Relationships Between Word Knowledge and Reading Comprehension in Third-Grade Children
Scientific Studies of Reading
-
Tập 10 Số 4
- Trang 381-398
- 2006
Kendra R. Tannenbaum
,
Joseph K. Torgesen
,
Richard K. Wagner
288
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Reading Comprehension Tests Vary in the Skills They Assess: Differential Dependence on Decoding and Oral Comprehension
Scientific Studies of Reading
-
Tập 12 Số 3
- Trang 281-300
- 2008
Janice M. Keenan
,
Rebecca S. Betjemann
,
Richard K. Olson
609
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Home and Instruction Effects on Emergent Literacy in a Sample of Chilean Kindergarten Children
Scientific Studies of Reading
-
Tập 13 Số 2
- Trang 175-204
- 2009
Katherine Strasser
,
María Rosa Lissi
106
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Theory of Mind as a Mediator of Reading Comprehension Differences between Chinese School-Age Children with Autism and Typically Developing Peers
Scientific Studies of Reading
-
Tập 24 Số 4
- Trang 292-306
- 2020
Xiuli Tong
,
Rity YK Wong
,
Joyce Lok Yin Kwan
,
Joanne Arciuli
17
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 13
1
2