Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Journal of School Psychology
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
Classroom climate and pupil characteristics in special classes for the educationally handicapped
Journal of School Psychology
-
Tập 10
- Trang 25-32
- 1972
Carol P. Hunter
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Perceptions of Self and Relationship with Parents in Aggressive and Nonaggressive Rejected Children
Journal of School Psychology
-
Tập 40
- Trang 501-522
- 2002
Karine Verschueren
,
Alfons Marcoen
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Psychological perspectives on intervention: A case study approach to prescriptions for change
Journal of School Psychology
-
Tập 31
- Trang 341-343
- 1993
Patricia J. Warner
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Team learning: Implications for the classroom teacher and school psychologist
Journal of School Psychology
-
Tập 8
- Trang 57-59
- 1970
Myron H. Dembo
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Reliability of multi-category rating scales
Journal of School Psychology
-
Tập 51
- Trang 217-229
- 2013
Richard I. Parker
,
Kimberly J. Vannest
,
John L. Davis
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
A “third force” view of school psychology
Journal of School Psychology
-
Tập 5
- Trang 324-327
- 1967
Adah Maurer
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Stereotype threat and test performance: A primer for school psychologists
Journal of School Psychology
-
Tập 45
- Trang 45-59
- 2007
Alexander H. Jordan
,
Benjamin J. Lovett
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The effect of the Preparing Pequeños small-group cognitive instruction program on academic and concurrent social and behavioral outcomes in young Spanish-speaking dual-language learners
Journal of School Psychology
-
Tập 73
- Trang 1-20
- 2019
Susan H. Landry
,
Mike A. Assel
,
María S. Carlo
,
Jeffrey M. Williams
,
Wei Wu
,
Janelle J. Montroy
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Children's subjective ratings of their performance on a standardized achievement test
Journal of School Psychology
-
Tập 25
- Trang 73-80
- 1987
Joseph C. LaVoie
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Gender differences in the relative impact of physical and relational bullying on adolescent injury and weapon carrying
Journal of School Psychology
-
Tập 48 Số 6
- Trang 511-532
- 2010
Richard L. Dukes
,
Judith A. Stein
,
Jazmin I. Zane
131
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 1,075
1
2
3
4
5
6
10