thumbnail

Journal of School Psychology

  0022-4405

 

 

Cơ quản chủ quản:  PERGAMON-ELSEVIER SCIENCE LTD , Elsevier BV

Lĩnh vực:
Developmental and Educational PsychologyEducation

Các bài báo tiêu biểu

Burnout and work engagement among teachers
Tập 43 Số 6 - Trang 495-513 - 2006
Jari Hakanen, Arnold B. Bakker, Wilmar B. Schaufeli
A practical guide to multilevel modeling
Tập 48 Số 1 - Trang 85-112 - 2010
James Peugh
Teacher expectations, classroom context, and the achievement gap
Tập 46 Số 3 - Trang 235-261 - 2008
Clark McKown, Rhona S. Weinstein
The discipline gap and African Americans: Defiance or cooperation in the high school classroom
Tập 46 Số 4 - Trang 455-475 - 2008
Anne Gregory, Rhona S. Weinstein
Direct and relational bullying among primary school children and academic achievement
Tập 42 Số 2 - Trang 135-155 - 2004
Sarah Woods, Dieter Wolke
The Role of Relational Aggression in Identifying Aggressive Boys and Girls
Tập 36 Số 4 - Trang 457-477 - 1998
Carlen Henington, Jan N. Hughes, Timothy A. Cavell, Bruce Thompson
Gender differences in the relative impact of physical and relational bullying on adolescent injury and weapon carrying
Tập 48 Số 6 - Trang 511-532 - 2010
Richard L. Dukes, Judith A. Stein, Jazmin I. Zane
A short form of the Wechsler preschool and primary scale of intelligence-revised
Tập 29 Số 3 - Trang 229-236 - 1991
Steven G. LoBello