Journal of Marketing Management

SCOPUS (1985-1997,2001,2006,2008-2023)SSCI-ISI

  0267-257X

  1472-1376

  Anh Quốc

 

Cơ quản chủ quản:  ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD , Taylor and Francis Ltd.

Lĩnh vực:
Strategy and ManagementMarketing

Các bài báo tiêu biểu

Value‐driven relational marketing: From products to resources and competencies
Tập 13 Số 5 - Trang 407-419 - 1997
Christian Grönroos
Building on Services' Characteristics to Develop Successful Services Brands
Tập 17 Số 7-8 - Trang 645-669 - 2001
Leslie de Chernatony, Susan Segal‐Horn
The corporate social responsibility (CSR) employer brand process: integrative review and comprehensive model
Tập 35 Số 1-2 - Trang 182-205 - 2019
Joan Carlini, Debra Grace, Cassandra France, Joseph Lo Iacono
The importance of customer satisfaction in explaining brand and dealer loyalty
Tập 8 Số 4 - Trang 351-363 - 1992
Josée Bloemer, Jos Lemmink
Identifying the Dimensions of the Product-Brand and Consumer Relationship
Tập 23 Số 1-2 - Trang 7-26 - 2007
Cleopatra Veloutsou
Motives for retailer internationalization: Their impact, structure and implications
Tập 8 Số 3 - Trang 269-285 - 1992
David E. Williams
Fear appeals in anti-smoking advertising: How important is self-efficacy?
Tập 28 Số 11-12 - Trang 1419-1437 - 2012
Simon Manyiwa, Ross Brennan
Painting marketing education (or how to recycle old ideas)
Tập 6 Số 2 - Trang 105-125 - 1990
Kenneth John Peattie