Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Journal of Experimental Psychology: Learning Memory and Cognition
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
Episodic encoding of voice attributes and recognition memory for spoken words.
Journal of Experimental Psychology: Learning Memory and Cognition
-
Tập 19 Số 2
- Trang 309-328
Thomas J. Palmeri
,
Stephen D. Goldinger
,
David B. Pisoni
428
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Stereotypes and retrieval-provoked illusory source recollections.
Journal of Experimental Psychology: Learning Memory and Cognition
-
Tập 34 Số 3
- Trang 460-477
Chad S. Dodson
,
James Darragh
,
Allison Williams
30
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
When is schematic knowledge used in source monitoring?
Journal of Experimental Psychology: Learning Memory and Cognition
-
Tập 28 Số 4
- Trang 631-651
Julia Spaniol
,
Ute J. Bayen
54
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Distant Melodies: Statistical Learning of Nonadjacent Dependencies in Tone Sequences.
Journal of Experimental Psychology: Learning Memory and Cognition
-
Tập 30 Số 5
- Trang 1119-1130
Sarah C. Creel
,
Elissa L. Newport
,
Richard Ν. Aslin
291
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
No solid empirical evidence for the solid (serial order learning impairment) hypothesis of dyslexia.
Journal of Experimental Psychology: Learning Memory and Cognition
-
Tập 41 Số 3
- Trang 650-669
Eva Staels
,
Willem Van Den Broeck
34
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Decision rules in the perception and categorization of multidimensional stimuli.
Journal of Experimental Psychology: Learning Memory and Cognition
-
Tập 14 Số 1
- Trang 33-53
F. Gregory Ashby
,
Ralph E. Gott
326
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Choice, similarity, and the context theory of classification.
Journal of Experimental Psychology: Learning Memory and Cognition
-
Tập 10 Số 1
- Trang 104-114
Robert M. Nosofsky
376
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The role of cutting in the evaluation and retention of film.
Journal of Experimental Psychology: Learning Memory and Cognition
-
Tập 12 Số 1
- Trang 155-163
Robert N. Kraft
50
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Theoretical Implications of Articulatory Duration, Phonological Similarity, and Phonological Complexity in Verbal Working Memory.
Journal of Experimental Psychology: Learning Memory and Cognition
-
Tập 29 Số 6
- Trang 1353-1380
Shane T. Mueller
,
Travis L. Seymour
,
David E. Kieras
,
David E. Meyer
160
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Theories of priming: I. Associative distance and lag.
Journal of Experimental Psychology: Learning Memory and Cognition
-
Tập 18 Số 6
- Trang 1173-1190
Timothy P. McNamara
219
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 86
1
2
3
4
5
6
9