Journal of Experimental Psychology: Learning Memory and Cognition

SCOPUS (1975,1982-2023)SCIE-ISI SSCI-ISI

  1939-1285

  0278-7393

  Mỹ

Cơ quản chủ quản:  American Psychological Association , AMER PSYCHOLOGICAL ASSOC

Lĩnh vực:
Experimental and Cognitive PsychologyLinguistics and Language

Các bài báo tiêu biểu

Priming effects in word-fragment completion are independent of recognition memory.
Tập 8 Số 4 - Trang 336-342
Endel Tulving, Daniel L. Schacter, Heather Stark
Adult age differences in memory performance: Tests of an associative deficit hypothesis.
Tập 26 Số 5 - Trang 1170-1187
Moshe Naveh‐Benjamin
Working memory, attention control, and the n-back task: A question of construct validity.
Tập 33 Số 3 - Trang 615-622
Michael J. Kane, Andrew R. A. Conway, Timothy K. Miura, Gregory J. H. Colflesh
Age differences in recall and recognition.
Tập 13 Số 3 - Trang 474-479
Fergus I. M. Craik, Joan M. McDowd
Access to information in working memory: Exploring the focus of attention.
Tập 28 Số 3 - Trang 411-421
Klaus Oberauer
Reduced frequency of knowledge of results enhances motor skill learning.
Tập 16 Số 4 - Trang 677-691
Carolee J. Winstein, Richard A. Schmidt
Receiver-operating characteristics in recognition memory: Evidence for a dual-process model.
Tập 20 Số 6 - Trang 1341-1354
Andrew P. Yonelinas
Constraint relaxation and chunk decomposition in insight problem solving.
Tập 25 Số 6 - Trang 1534-1555
Günther Knoblich, Stellan Ohlsson, Hilde Haider, Detlef Rhenius
Modality-Constrained Statistical Learning of Tactile, Visual, and Auditory Sequences.
Tập 31 Số 1 - Trang 24-39
Christopher M. Conway, Morten H. Christiansen