Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Journal of Educational Research
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
Reporting Structural Equation Modeling and Confirmatory Factor Analysis Results: A Review
Journal of Educational Research
-
Tập 99 Số 6
- Trang 323-338
- 2006
James B. Schreiber
,
Amaury Nora
,
Frances K. Stage
,
Elizabeth A. Barlow
,
Jamie M. King
5660
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Comparison of the effect of online teaching during COVID-19 and pre-pandemic traditional teaching in compulsory education
Journal of Educational Research
-
Tập 114 Số 4
- Trang 307-316
- 2021
Xiaoying Feng
,
Ioan Neacşu
,
Yan Li
35
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Teachers' Perceptions of Their Students' Gender Roles
Journal of Educational Research
-
Tập 94 Số 4
- Trang 215-224
- 2001
Moshé Tatar
,
Gina Emmanuel
49
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The Relationship Between School Climate Conditions and Student Aspirations
Journal of Educational Research
-
Tập 91 Số 4
- Trang 240-246
- 1998
Jonathan A. Plucker
86
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Students' Conceptions of Learning, the Classroom Environment, and Approaches to Learning
Journal of Educational Research
-
Tập 93 Số 4
- Trang 262-270
- 2000
Barry C. Dart
,
Paul C. Burnett
,
Nola Purdie
,
Gillian M. Boulton‐Lewis
,
Jenny Campbell
,
David Smith
218
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The Influence of Mood on Student Evaluations of Teaching
Journal of Educational Research
-
Tập 73 Số 4
- Trang 229-232
- 1980
J Comer
17
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Motivation and Its Relationship With Reading Achievement in an Urban Middle School
Journal of Educational Research
-
Tập 100 Số 2
- Trang 81-101
- 2006
Norman J. Unrau
,
Jonah Schlackman
237
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Toward a Positive Psychology of Academic Motivation
Journal of Educational Research
-
Tập 95 Số 1
- Trang 27-35
- 2001
Frank Pajares
211
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Ethnic and Gender Differences in First-Year College Students’ Goal Orientation, Self-Efficacy, and Extrinsic and Intrinsic Motivation
Journal of Educational Research
-
Tập 107 Số 5
- Trang 341-356
- 2014
Gabrielle M. D’Lima
,
Adam Winsler
,
Anastasia Kitsantas
185
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Comparison of Self-Beliefs for Predicting Student Motivation and Achievement
Journal of Educational Research
-
Tập 105 Số 5
- Trang 336-352
- 2012
Mimi Bong
,
Catherine Cho
,
Hyun Seon Ahn
,
Hye Jin Kim
125
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 14
1
2