Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Journal of Early Childhood Teacher Education
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
Conceptions of and early childhood educators’ experiences in early childhood professional development programs: A qualitative metasynthesis
Journal of Early Childhood Teacher Education
-
Tập 37 Số 3
- Trang 216-244
- 2016
Christopher P. Brown
,
Joanna Englehardt
30
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Examining Educators’ Knowledge, Beliefs, and Practices About Using Technology With Young Children
Journal of Early Childhood Teacher Education
-
Tập 35 Số 2
- Trang 114-134
- 2014
Nicole S. Fenty
,
Elizabeth M. Anderson
41
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
An investigation of preservice early childhood teachers’ adoption of ICT in a teaching practicum context in Hong Kong
Journal of Early Childhood Teacher Education
-
Tập 38 Số 3
- Trang 259-274
- 2017
Xinyun Hu
,
Nicola Yelland
30
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
A case study of how a sample of preservice teachers made sense of incorporating iPads into their instruction with children
Journal of Early Childhood Teacher Education
-
Tập 38 Số 1
- Trang 19-38
- 2017
Christopher P. Brown
,
Joanna Englehardt
14
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Developing self-awareness using mindfulness meditation with preservice teachers: reflections on practice
Journal of Early Childhood Teacher Education
-
Tập 41 Số 2
- Trang 183-196
- 2020
Mi‐Hwa Park
,
Jeanetta G. Riley
,
Jessica M. Branch
11
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 5
1