Journal of College Student Development
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
The Importance of Developing Students’ Academic and Professional Identities in Higher Education
Journal of College Student Development - Tập 57 Số 8 - Trang 1027-1042 - 2016
Vai trò của Động lực, Hỗ trợ Từ Phụ Huynh và Hỗ Trợ Từ Bạn Bè trong Thành Công Học Tập của Sinh Viên Dân Tộc Thiểu Số Là Thế Hệ Đầu Tiên Dịch bởi AI Tóm tắt: Vai trò của các đặc điểm động lực cá nhân và sự hỗ trợ xã hội từ môi trường trong kết quả học tập của sinh viên đại học đã được xem xét trong một nghiên cứu dọc với 100 sinh viên thuộc dân tộc thiểu số là thế hệ đầu tiên. Động lực cá nhân/liên quan đến nghề nghiệp để tham gia đại học vào mùa thu là yếu tố dự đoán tích cực, trong khi sự thiếu hụt hỗ trợ từ bạn bè lại ... ... hiện toàn bộ
Journal of College Student Development - Tập 46 Số 3 - Trang 223-236 - 2005
The Development, Evaluation, and Validation of a Financial Stress Scale for Undergraduate Students
Financial stress is commonly experienced among college students and is associated with adverse academic, mental health, and physical health outcomes. Surprisingly, no validated measures of financial stress have been developed for undergraduate populations. The present study was conducted to generate and evaluate a measure of financial stress for undergraduate students. Th... ... hiện toàn bộ
Journal of College Student Development - Tập 51 Số 1 - Trang 79-92 - 2010
The Development of Psychological Well-Being Among First-Year College Students
Journal of College Student Development - Tập 51 Số 2 - Trang 180-200 - 2010
Residential Density: The Effects of Tripling College Students
Due to a greater number of students enrolling in higher educational institutions, an increase in demand for housing on college campuses exists putting a strain on infrastructure. In order to accommodate the students, some universities are tripling students in residential settings by putting three students in a room originally designed for two. This research investigated w... ... hiện toàn bộ
Journal of College Student Development - Tập 53 Số 3 - Trang 477-481 - 2012
Predictors of Residence Hall Involvement
Residence hall students' (N = 1,186, 52% male, 90% White,
66% freshmen) involvement in their living community is influenced
significantly by precollege student characteristics (gender, ethnicity),
classification, attitudes (toward hall director, house cabinet, academic
comfort, social environment, group study), and environmental variables
(noise, time spent in the house, res... ... hiện toàn bộ
Journal of College Student Development - Tập 44 Số 4 - Trang 517-531 - 2003
Involving Students in Residence Halls in Hong Kong
This article reports a study based on A. W. Astin’s (1984) involvement theory applied in residence halls at a public university in Hong Kong, China. The resident students who were involved as participants or student leaders in this study were found to be better developed in terms of leadership, career development, multicultural experience, community involvement, and ethic... ... hiện toàn bộ
Journal of College Student Development - Tập 57 Số 3 - Trang 300-315 - 2016
Comparing the Determinants of Persistence for First-Generation and Continuing-Generation Students
In this study we examined and compared the determinants of first-to-second-year persistence for 1,167 first-generation and 3,017 continuing-generation students at four-year institutions, using data from the Beginning Postsecondary Students Longitudinal Survey (Wine, et al., 2002). Because first-generation students are overrepresented in the most disadvantaged racial, income... ... hiện toàn bộ
Journal of College Student Development - Tập 46 Số 4 - Trang 409-428 - 2005
Tổng số: 8
- 1