thumbnail

Journal of Business Research

  0148-2963

 

 

Cơ quản chủ quản:  Elsevier Inc. , ELSEVIER SCIENCE INC

Lĩnh vực:
Marketing

Phân tích ảnh hưởng

Thông tin về tạp chí

 

Các bài báo tiêu biểu

Leveraging loyalty programs to build customer–company identification
Tập 69 - Trang 1190-1198 - 2016
Thomas Brashear-Alejandro, Jun Kang, Mark D. Groza
Reciprocity within major retail purchase channels and their effects on overall, offline and online loyalty
Tập 125 - Trang 279-294 - 2021
Bernhard Swoboda, Amelie Winters
The impact of quality uncertainty without asymmetric information on market efficiency
Tập 60 - Trang 858-867 - 2007
Segismundo S. Izquierdo, Luis R. Izquierdo
Effects of big data analytics and traditional marketing analytics on new product success: A knowledge fusion perspective
Tập 69 - Trang 1562-1566 - 2016
Zhenning Xu, Gary L. Frankwick, Edward Ramirez
Impact of online information on the diffusion of movies: Focusing on cultural differences
Tập 130 - Trang 603-609 - 2021
Youseok Lee, Sang-Hoon Kim, Kyoung Cheon Cha
How do creative genres emerge? The case of the Australian wine industry
Tập 69 - Trang 2334-2342 - 2016
Grégoire Croidieu, Charles-Clemens Rüling, Amélie Boutinot
Some extensions of capital structure theory
Tập 3 - Trang 13-24 - 1975
Wilbur G. Lewellen
TMT functional background heterogeneity and SMEs’ performance: The role of dynamic capabilities and business environment
Tập 160 - Trang 113807 - 2023
Qicheng Lu, Xiangju Meng, Jiaoyue Su, Alan Au Kai Ming, Yongjie Wu, Chengqi Wang