thumbnail

Journal of Business Research

  0148-2963

 

 

Cơ quản chủ quản:  Elsevier Inc. , ELSEVIER SCIENCE INC

Lĩnh vực:
Marketing

Phân tích ảnh hưởng

Thông tin về tạp chí

 

Các bài báo tiêu biểu

Explaining consumer acceptance of handheld Internet devices
Tập 58 Số 5 - Trang 553-558 - 2005
Gordon C. Bruner, Anand Kumar
Understanding the psychological process underlying customer satisfaction and retention in a relational service
Tập 62 Số 11 - Trang 1152-1159 - 2009
Lin Guo, Jing Jian Xiao, Chuanyi Tang
Customer behavior in electronic commerce: The moderating effect of e-purchasing experience
Tập 63 - Trang 964-971 - 2010
Blanca Hernández, Julio Jiménez, M. José Martín
Creating and appropriating value in collaborative relationships
Tập 63 - Trang 840-848 - 2010
Stephan M. Wagner, Andreas Eggert, Eckhard Lindemann
Corporate governance and earnings management in concentrated markets
Tập 108 - Trang 291-306 - 2020
Malek El Diri, Costas Lambrinoudakis, Mohammad Alhadab
Just entrepreneurial enough: the moderating effect of entrepreneurship on the relationship between market orientation and performance
Tập 58 Số 1 - Trang 9-17 - 2005
Shahid N. Bhuian, Bülent Mengüç, Simon J. Bell
Age differences in memory for radio advertisements: the role of mnemonics
Tập 53 - Trang 103-109 - 2001
Malcolm C Smith, Mark R Phillips
Examining the relationship between poker and the gaming volumes of Las Vegas hotel casinos
Tập 66 - Trang 1651-1658 - 2013
Eunju Suh, Henry Tsai