Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
International Journal of Educational Research Open
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
The relationship between urban locality, socioeconomic status and school achievement in Stockholm county, Sweden: evidence from an intra-urban model
International Journal of Educational Research Open
-
Tập 4
- Trang 100247
- 2023
Björn Boman
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The derailing impact of content standards–an equity focused district held back by narrow mathematics
International Journal of Educational Research Open
-
Tập 1
- Trang 100015
- 2020
Tanya LaMar
,
Miriam Leshin
,
Jo Boaler
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Swedish Pupils’ Perspectives on Emergency Remote Teaching during COVID-19 - A Qualitative Study
International Journal of Educational Research Open
-
Tập 3
- Trang 100167
- 2022
Noam Ringer
,
Susanne Kreitz-Sandberg
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Associations between executive function and early math and literacy skills in preschool children
International Journal of Educational Research Open
-
Tập 3
- Trang 100201
- 2022
Jasmine R. Ernst
,
Amanda Grenell
,
Stephanie M. Carlson
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Teacher learning from continuing professional development (CPD) participation: A sociocultural perspective
International Journal of Educational Research Open
-
Tập 4
- Trang 100242
- 2023
Ellen Abakah
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Perceived ethnic discrimination, race-related stress, and coping styles
International Journal of Educational Research Open
-
Tập 1
- Trang 100017
- 2020
Lori Ezzedine
,
Senel Poyrazli
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Learning to care: An in-school humane education program improves affective and cognitive empathy among lower-elementary students
International Journal of Educational Research Open
-
Tập 5
- Trang 100292
- 2023
William Ellery Samuels
,
Nnenna Onuoha-Jackson
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Capacities rather than psychopathology or information explain how high school finishers are attracted by academic studies
International Journal of Educational Research Open
-
Tập 2
- Trang 100030
- 2021
Beate Muschalla
,
Margó Weimann
1
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Attention and target shooting practice: Longitudinal results in a controlled mixed method study on adolescents in Norway
International Journal of Educational Research Open
-
Tập 3
- Trang 100154
- 2022
Audhild Løhre
,
Ove Østerlie
,
Odin Hjemdal
,
Ramune Grambaite
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Make soft skills stronger? An online enhancement platform for higher education
International Journal of Educational Research Open
-
Tập 2
- Trang 100096
- 2021
Federica Emanuel
,
Paola Ricchiardi
,
Domenico Sanseverino
,
Chiara Ghislieri
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 144
1
2
3
4
5
6
10