Transfer of training: does it truly happen?European Journal of Training and Development - Tập 37 Số 3 - Trang 273-297 - 2013
MuhammadAwais Bhatti, MohamedMohamed Battour, VeeraPandiyan Kaliani Sundram, AkmalAini Othman
Purpose
– The purpose of this study is to highlight the importance of selected environmental, situational and individual factors in the training transfer process.
Design/methodo...... hiện toàn bộ
Managing polarity, paradox, and dilemma during leader transitionEuropean Journal of Training and Development - - 2012
Steven V.Manderscheid, Peter D.Freeman
PurposeThe purpose of this study is to review literature relevant to leader transition and the navigation of polarities, paradoxes, and dilemmas that exist in organizations. Furthermore, the researchers aim to critique the literature and provide suggestions for practitioners and researchers interested in leader transition t...... hiện toàn bộ
Using popular movies in teaching cross‐cultural managementEuropean Journal of Training and Development - Tập 36 Số 2/3 - Trang 329-350 - 2012
SatishPandey
PurposeThe present study aims to understand context and dynamics of cognitive learning of students as an outcome of the usage of popular movies as a learning tool in the management classroom and specifically in the context of a course on cross‐cultural management issues.... hiện toàn bộ
Nhận thức về hiệu suất: Người học có hiểu biết tốt như họ nghĩ? Dịch bởi AI European Journal of Training and Development - Tập 36 Số 5 - Trang 544-561 - 2012
Alan F.Chow, Treena G.Finney, Kelly C.Woodford
Mục đíchNhận thức của sinh viên/thực tập sinh về hiệu suất của họ đôi khi có thể không chính xác. Nghiên cứu này nhằm xem xét độ chính xác của nhận thức so với hiệu suất thực tế trong đào tạo/giảng dạy theo kiểu can thiệp ngắn hạn.Thiết kế/phương pháp...... hiện toàn bộ
#nhận thức về hiệu suất #độ chính xác nhận thức #hiệu suất học tập #giảng dạy và đào tạo