Emerald

Công bố khoa học tiêu biểu

* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo

Sắp xếp:  
Note from the publisher
Emerald - Tập 3 Số 4 - 2008
VickyWilliams
Effects of fiscal credibility on sovereign risk: evidence using comprehensive credit rating measures
Emerald - Tập 17 Số 3 - Trang 858-888 - 2022
Gabriel Caldas Montes, Julyara Costa
PurposeSince sovereign ratings provided by credit rating agencies (CRAs) are a key determinant of the interest rates a country faces in the international financial market and once sovereign ratings may have a constraining impact on the ratings assigned to domestic banks or companies, some studies have focused on identify...... hiện toàn bộ
Beer in the Ukraine: consumer choice criteria
Emerald - - 2010
Ol'gaKhmel'nyts'ka, Jonathan S.Swift
PurposeThe purpose of this paper is to examine the attitudes and behaviour of Ukrainian consumers in terms of the purchase of beer (both foreign and domestic brands). There is an emphasis on the relative importance of the country of origin (COO), when compared to other factors.... hiện toàn bộ
Assigned goals and task performance in a Caribbean context
Emerald - - 2007
Betty JanePunnett, EdwardCorbin, DionGreenidge
A replacement method in evaluating the performance of international mutual funds
Emerald - Tập 8 Số 2 - Trang 144-169 - 2013
MohammadReza Tavakoli Baghdadabad
PurposeThe purpose of this paper is to appraise the risk‐adjusted performance of international mutual funds using measures generated by the optimized variance (OV), and to promote ability of portfolio managers and investors in making logical decisions.... hiện toàn bộ
Indian consumer and producer behavior
Emerald - Tập 8 Số 1 - 2013
IlanAlon
The difficulties in using a cost leadership strategy in emerging markets
Emerald - - 2008
Daniel W.Baack, David J.Boggs
The contribution of human capital and resource‐based view to small‐ and medium‐sized tourism venture performance in Ghana
Emerald - Tập 3 Số 3 - Trang 268-284 - 2008
KojoSaffu, SamuelObeng Apori, AngelaElijah‐Mensah, JonathanAhumatah
PurposeGrounded in human capital theory and resource‐based view, this paper aims to examine the effect of the entrepreneur's human capital and the venture's resources on the performance of small‐ and medium‐sized tourism ventures (SMTVs) in Ghana.Desi...... hiện toàn bộ
Vai trò của chủ nghĩa dân tộc tiêu dùng trong chiến dịch mua hàng nội địa ở một quốc gia đang chuyển mình Dịch bởi AI
Emerald - - 2010
KojoSaffu, John H.Walker, MaricaMazurek
Mục đíchMục tiêu của bài báo này là khảo sát mối liên hệ giữa chủ nghĩa dân tộc tiêu dùng (CE) và thái độ của hai nhóm người tiêu dùng đối với một chiến dịch mua hàng nội địa trong nền kinh tế đang chuyển mình, Slovakia.Thiết kế/phương pháp tiếp cận... hiện toàn bộ
#Chủ nghĩa dân tộc tiêu dùng #Chiến dịch mua hàng nội địa #Thái độ của người tiêu dùng #Slovakia
Ethics in an unethical environment or absence of ethics?
Emerald - - 2007
Yuliya V.Ivanova
Tổng số: 52   
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6