Educational Studies

SSCI-ISI SCOPUS (1975-2023)

  0305-5698

  1465-3400

  Anh Quốc

Cơ quản chủ quản:  ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD , Routledge

Lĩnh vực:
Education

Các bài báo tiêu biểu

Teaching creatively and teaching for creativity: distinctions and relationships
Tập 30 Số 1 - Trang 77-87 - 2004
Bob Jeffrey, Anna Craft
Why boys achieve less at school than girls: the difference between boys' and girls' academic culture
Tập 30 Số 2 - Trang 159-173 - 2004
Mieke Van Houtte
Students’ assessment preferences and approaches to learning: can formative assessment make a difference?
Tập 32 Số 4 - Trang 399-409 - 2006
David Gijbels, Filip Dochy
13‐year‐olds’ perception of bullying: definitions, reasons for victimisation and experience of adults’ response
Tập 34 Số 2 - Trang 105-117 - 2008
Ann Frisén, Kristina Holmqvist, Daniel Oscarsson
Educational aspirations in inner city schools
Tập 34 Số 4 - Trang 249-267 - 2008
Steve Strand, Joe Winston
A phenomenological study: teachers’ experiences of using digital storytelling in early childhood education
Tập 42 Số 5 - Trang 427-445 - 2016
Pelin YÜKSEL ARSLAN, Soner Yıldırım, Bernard Robin
Academic optimism: an individual teacher belief
Tập 38 Số 2 - Trang 139-150 - 2012
David P. Ngidi
Mindfulness for education students: addressing welfare as part of the professional training
Tập 45 Số 3 - Trang 372-389 - 2019
Ricardo Tarrasch