Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Educational Research
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
SOCIAL CONTEXT OF IMMIGRANT PUPILS LEARNING ENGLISH
Educational Research
-
Tập 13 Số 3
- Trang 179-184
- 1971
S. M. Durojaiye
5
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Research practice partnerships: a strategy for promoting evidence-based decision-making in education
Educational Research
-
Tập 59 Số 2
- Trang 241-255
- 2017
Laura Wentworth
,
Christopher Mazzeo
,
Faith Connolly
57
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
A review of research on teacher beliefs and practices
Educational Research
-
Tập 38 Số 1
- Trang 47-65
- 1996
Zhihui Fang
1432
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Peer-led intervention campaign against school bullying: who considered it useful, who benefited?
Educational Research
-
Tập 43 Số 3
- Trang 263-278
- 2001
Christina Salmivalli
81
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
A study of students' construction of science knowledge: talk and writing in a collaborative group
Educational Research
-
Tập 49 Số 1
- Trang 65-81
- 2007
Syh‐Jong Jang
87
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The effects of age, gender and computer experience upon computer attitudes
Educational Research
-
Tập 39 Số 2
- Trang 123-133
- 1997
Chris Comber
,
Ann Colley
,
David J. Hargreaves
,
Lisa Dorn
268
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Gender and computing: persisting differences
Educational Research
-
Tập 37 Số 3
- Trang 219-227
- 1995
Alan Durndell
,
Peter Glissov
,
Gerda Siann
101
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Teachers' beliefs and gender differences in mathematics: a review
Educational Research
-
Tập 41 Số 1
- Trang 63-76
- 1999
Qing Li
239
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Preschool teaching in Sweden – a profession in change
Educational Research
-
Tập 53 Số 4
- Trang 415-437
- 2011
Sonja Sheridan
,
Pia Williams
,
Anette Sandberg
,
Tuula Vuorinen
100
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Teacher evaluation of student ability: what roles do teacher gender, student gender, and their interaction play?
Educational Research
-
Tập 56 Số 2
- Trang 244-257
- 2014
Katarina Krkovic
,
Samuel Greiff
,
Sirkku Kupiainen
,
Mari–Pauliina Vainikainen
,
Jarkko Hautamäki
30
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 11
1
2