Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Educational Psychology
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
Presentation Factors in the Learning of Chinese Characters: The order and position of Hanyu pinyin and English translations
Educational Psychology
-
Tập 27 Số 1
- Trang 1-20
- 2007
Kevin Kien Hoa Chung
32
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Self‐regulation strategies improve self‐discipline in adolescents: benefits of mental contrasting and implementation intentions
Educational Psychology
-
Tập 31 Số 1
- Trang 17-26
- 2011
Angela Duckworth
,
Heidi Grant
,
Benjamin Loew
,
Gabriele Oettingen
,
Peter M. Gollwitzer
307
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Performance Approach, Performance Avoidance and Depth of Information Processing: A fresh look at relations between students' academic motivation and cognition
Educational Psychology
-
Tập 22 Số 5
- Trang 571-589
- 2002
Katrina Barker
,
Dennis M. McInerney
,
Martin Dowson Institute
57
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
An empirical exploration of factors related to adolescents’ political efficacy
Educational Psychology
-
Tập 33 Số 3
- Trang 357-390
- 2013
Brett L. M. Levy
58
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The decline of academic motivation during adolescence: an accelerated longitudinal cohort analysis on the effect of psychological need satisfaction
Educational Psychology
-
Tập 36 Số 9
- Trang 1691-1705
- 2016
Timo Gnambs
,
Barbara Hanfstingl
184
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Differences Among Low‐, Average‐ and High‐achieving College Students on Learning and Study Strategies
Educational Psychology
-
Tập 17 Số 1-2
- Trang 171-177
- 1997
Mohamed A. Albaili
90
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Academic risk and resilience for children and young people in Asia
Educational Psychology
-
Tập 37 Số 8
- Trang 921-929
- 2017
Haibin Li
,
Andrew J. Martin
,
Wei‐Jun Jean Yeung
30
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The association between teacher-student relationship and academic achievement in Chinese EFL context: a serial multiple mediation model
Educational Psychology
-
Tập 38 Số 5
- Trang 687-707
- 2018
Lihong Ma
,
Xiaofeng Du
,
Kit‐Tai Hau
,
Jian Liu
72
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Multidimensional motivation and engagement for writing: construct validation with a sample of boys
Educational Psychology
-
Tập 36 Số 4
- Trang 771-791
- 2016
Rebecca J. Collie
,
Andrew J. Martin
,
Jen Scott Curwood
49
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Comparison of Peer, Teacher and Self-Assessments on Adolescent Direct and Indirect Aggression
Educational Psychology
-
Tập 20 Số 2
- Trang 177-190
- 2000
Laura Pakaslahti
,
Liisa Keltikangas‐Järvinen
106
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 17
1
2