Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Computers & Education
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
The computational experiment and its effects on approach to learning and beliefs on physics
Computers & Education
-
Tập 56
- Trang 547-555
- 2011
Sarantos Psycharis
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Gendering the ICT curriculum: The paradox of choice
Computers & Education
-
Tập 53
- Trang 343-354
- 2009
Jane Abbiss
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Computers and the academic performance of elementary school-aged girls in China's poor communities
Computers & Education
-
Tập 60
- Trang 335-346
- 2013
Yihua Yang
,
Linxiu Zhang
,
Junxia Zeng
,
Xiaopeng Pang
,
Fang Lai
,
Scott Rozelle
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Active learning with online video: The impact of learning context on engagement
Computers & Education
-
Tập 165
- Trang 104132
- 2021
Kyoungwon Seo
,
Samuel Dodson
,
Negar M. Harandi
,
Nathan Roberson
,
Sidney Fels
,
Ido Roll
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Authenticity, engagement, and performance in online high school courses: Insights from micro-interactional data
Computers & Education
-
Tập 167
- Trang 104175
- 2021
Jennifer Darling-Aduana
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Computer utilization in engineering mechanics education
Computers & Education
-
Tập 11
- Trang 215-218
- 1987
Lia V. Brillhart
,
Gary Fisher
,
James G.R. Hansen
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
QSIA – a Web-based environment for learning, assessing and knowledge sharing in communities
Computers & Education
-
Tập 43
- Trang 273-289
- 2004
Sheizaf Rafaeli
,
Miri Barak
,
Yuval Dan-Gur
,
Eran Toch
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Hypertexts for machine theory education
Computers & Education
-
Tập 16
- Trang 121-126
- 1991
E. Giannothi
,
P. Fanghella
,
C. Galletti
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
An approach to developing intelligent tutors in mathematics
Computers & Education
-
Tập 20
- Trang 27-43
- 1993
Hyacinth S. Nwana
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
User anonymity versus identification in computer-supported collaborative learning: Comparing learners' preferences and behaviors
Computers & Education
-
Tập 203
- Trang 104848
- 2023
Mariano Velamazán
,
Patricia Santos
,
Davinia Hernández-Leo
,
Lluís Vicent
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 2,437
1
2
3
4
5
6
10