Phản ứng củng cố so với cân bằng trong lựa chọn tuần tự
Tóm tắt
Từ khóa
#Củng cố #cân bằng #lựa chọn tuần tự #tâm lý học #mục tiêu cạnh tranhTài liệu tham khảo
Alcoholics Anonymous (2007). A brief guide to alcoholics anonymous [electronic version]. Retrieved July 2, 2007 from http://www.alcoholics-anonymous.org/en_pdfs/p-42_abriefguidetoaa.pdf.
Dhar, R., Huber, J., & Khan, U. (2007). Shopping momentum. Journal of Marketing Research, 44, 370–378.
Fishbach, A., & Dhar, R. (2007). Dynamics of goal based choice: Towards understanding on how goals commit versus liberate choice. In C. P. Haugtvedt, P. M. Herr & F. R. Kardes (Eds.), Handbook of consumer psychology. Hillsdale: Erlbaum.
Novemsky, N., Dhar, R., Wang, J., & Baumesiter, R. F. (2007). Effects of depletion in sequential choice. Working paper, Yale School of Management.
Trope, Y., & Liberman, N. (2003). Temporal construal. Psychological Review, 119, 403–421.