CÁC YẾU TỐ TÁC ĐỘNG ĐẾN GIÁ TRỊ THƯƠNG HIỆU CỦA CÁC DOANH NGHIỆP DƯỢC VIỆT NAM DƯỚI GÓC NHÌN CỦA NGƯỜI TIÊU DÙNG
Tóm tắt
Từ khóa
#Chất lượng cảm nhận #Doanh nghiệp dược phẩm #Giá trị thương hiệu #Liên tưởng thương hiệu #Lòng trung thành thương hiệu #Nhận thức thương hiệu.Tài liệu tham khảo
Atilgan, E., Aksoy, Ş., & Akinci, S. (2005). Determinants of the brand equity: A verification approach in the beverage industry in Turkey. Marketing Intelligence & Planning, 23(3), 237-248.
Business Monitor International. (2018). Vietnamp pharmaceuticals and healthcare report. London, UK: Business Monitor International Research.
Business Sweden. (2015). Opportunities in Vietnam’s healthcare sector. Hanoi, Vietnam: Business Sweden in Vietnam.
Ferrell, O. C., & Hartline, M. (2011). Marketing strategy (5th ed.). Mason, USA: South-Western Cengage Learning.
Hair, J. F., Black, W. C., Babin, B. J., & Anderson, R. E. (2010). Multivariate data analysis (7th ed.). New Jersey, USA: Pearson Prentice Hall.
Hoang, T. A. T. (2016). The impact of advertising and promotion on brand equity: The case of the FMCG supermarket industry in Hue. VNU Journal of Science: Economics and Business, 32(4), 49-58.
Keller, K. L. (2013). Strategic brand management: Building, measuring, and managing brand equity (4th ed.). New Jersey, USA: Pearson Prentice Hall.
Nunnally, J. C., & Bernstein, I. H. (1994). Psychometric theory (3rd ed.). New York, USA: McGraw-Hill.
Nguyen, T. D., Barrett, N. J., & Miller, K. E. (2011). Brand loyalty in emerging markets. Marketing Intelligence & Planning, 29(3), 222-232.