Trao đổi kinh nghiệm nâng cao kỹ năng viết của sinh viên năm nhất Trường Đại học Quốc tế Hồng Bàng bằng phương pháp đọc tài liệu có định hướng
Tóm tắt
Từ khóa
#tiếng Anh #theo chủ đề #đọc tài liệu #kỹ năng viết #tiến bộTài liệu tham khảo
<p>[1] Moss, L, How does what you read affect your writing?, 2016, Jun. 23, 2021.[Online]. Available: https://www.mnn.com/lifestyle /arts-culture/stories/how-does-what-you-read-affect-your-writing [Accessed June 23, 2021].</p>
<p>[2] Harji, Balakrishnan, Bhar & Letchumanan, English Language Teaching, vocabulary levels and size of Malaysian undergraduates, 2015. DOI: 10.5539/elt.v8n9p119</p>
<p>[3] A. Rohim, "An analysis of student's paragraph writing," Syntax Literate Journal Ilmiah Indonesia, Volume 3, pp. 12-16, 2018.</p>
<p>[5] S. Sukmawan, L. Setyowati and A. A. El-Sulukiyyah, “The effect of authentic materials on writing performance across different levels of proficiency,” International Journal of Language Education, Volume 5, Number 1, pp. 515-527, ISSN: 2548-8457 (Print) 2548-8465 (Online), Doi: https://doi.org/10.26858/ijole.v5i1.15286, 2021.</p>
<p>[6] J. Lee and A. Wong, “The relationship between leisure reading habits,” vocabulary and writing of english language learners (ELLs). Volume 8, Issue 2, pp. 8-12, 2017. DOI: 10.5746/LEiA/17/V8/I2/A03/Vun_Chu</p>
<p>[8] T. B. Stotsky, “Extensive Reading: Why? and How?,” The Internet TESL Journal. Volume IV, No. 12, 1998. [Online]. Available: http://iteslj.org/Articles/Bell-Reading.html</p>