Tạp chí Giáo dục

  2354-0753

 

 

 

Cơ quản chủ quản:  N/A

Các bài báo tiêu biểu

Đào tạo sinh viên ngành Giáo dục tiểu học trong bối cảnh chuyển đổi số: Tiếp cận từ mô hình blended learning đối với học phần “Phương tiện dạy học” tại Khoa Sư phạm, Trường Đại học Thủ đô Hà Nội
- Trang 62-68 - 2025
Thị Kim Hoàn Ngô, Hồng Cường Đỗ, Thị Quỳnh Anh Phạm
In the era of rapid digital transformation, higher education in general - and primary teacher education in particular - demands comprehensive innovation in content, pedagogy, and technology. Blended Learning, an instructional model integrating face-to-face and online learning, has emerged as a viable approach to enhance training quality, develop comprehensive competencies, improve professional ada... hiện toàn bộ
#Blended Learning #digital transformation #teacher training #educational technology #primary school pre-service teachers