Tạp chí Giáo dục

Công bố khoa học tiêu biểu

* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo

Sắp xếp:  
Đào tạo sinh viên ngành Giáo dục tiểu học trong bối cảnh chuyển đổi số: Tiếp cận từ mô hình blended learning đối với học phần “Phương tiện dạy học” tại Khoa Sư phạm, Trường Đại học Thủ đô Hà Nội
Tạp chí Giáo dục - - Trang 62-68 - 2025
Thị Kim Hoàn Ngô, Hồng Cường Đỗ, Thị Quỳnh Anh Phạm
In the era of rapid digital transformation, higher education in general - and primary teacher education in particular - demands comprehensive innovation in content, pedagogy, and technology. Blended Learning, an instructional model integrating face-to-face and online learning, has emerged as a viable approach to enhance training quality, develop comprehensive competencies, improve professional ada... hiện toàn bộ
#Blended Learning #digital transformation #teacher training #educational technology #primary school pre-service teachers
Tổng số: 1   
  • 1