Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Journal of Educational Psychology
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
The cognitive benefits of learning computer programming: A meta-analysis of transfer effects.
Journal of Educational Psychology
-
Tập 111 Số 5
- Trang 764-792
Ronny Scherer
,
Fazilat Siddiq
,
Bárbara Sánchez Viveros
132
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Dimensional comparisons: An experimental approach to the internal/external frame of reference model.
Journal of Educational Psychology
-
Tập 93 Số 4
- Trang 826-835
Jens Møller
,
Olaf Köller
0
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Understanding chinese developmental dyslexia: Morphological awareness as a core cognitive construct.
Journal of Educational Psychology
-
Tập 98 Số 1
- Trang 122-133
Hua Shu
,
Catherine McBride‐Chang
,
Sina Wu
,
Hongyun Liu
436
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
What's meaning got to do with it: The role of vocabulary in word reading and reading comprehension.
Journal of Educational Psychology
-
Tập 98 Số 3
- Trang 554-566
Gene Ouellette
892
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Assessing teacher candidates' general pedagogical/psychological knowledge: Test construction and validation.
Journal of Educational Psychology
-
Tập 103 Số 4
- Trang 952-969
Thamar Voss
,
Mareike Kunter
,
Jürgen Baumert
354
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
What is morphological awareness? Tapping lexical compounding awareness in Chinese third graders.
Journal of Educational Psychology
-
Tập 102 Số 1
- Trang 62-73
Duo Liu
,
Catherine McBride‐Chang
174
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Schema training in analogical reasoning.
Journal of Educational Psychology
-
Tập 85 Số 3
- Trang 529-538
Shani Robins
,
Richard E. Mayer
83
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The development of verbal memory in childhood and adolescence: Findings from the Munich Longitudinal Study.
Journal of Educational Psychology
-
Tập 94 Số 4
- Trang 751-761
Wolfgang Schneider
,
Monika Knopf
,
Jan Stefanek
42
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Does Training on Self-Regulated Learning Facilitate Students' Learning With Hypermedia?
Journal of Educational Psychology
-
Tập 96 Số 3
- Trang 523-535
Roger Azevedo
,
Jennifer G. Cromley
736
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
A comparison of three measures of cognitive load: Evidence for separable measures of intrinsic, extraneous, and germane load.
Journal of Educational Psychology
-
Tập 100 Số 1
- Trang 223-234
Krista E. DeLeeuw
,
Richard E. Mayer
463
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 150
1
2
3
4
5
6
10