Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Journal of Educational Psychology
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
The development of verbal memory in childhood and adolescence: Findings from the Munich Longitudinal Study.
Journal of Educational Psychology
-
Tập 94 Số 4
- Trang 751-761
Wolfgang Schneider
,
Monika Knopf
,
Jan Stefanek
42
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Individual Differences in the Inference of Word Meanings From Context: The Influence of Reading Comprehension, Vocabulary Knowledge, and Memory Capacity.
Journal of Educational Psychology
-
Tập 96 Số 4
- Trang 671-681
Kate Cain
,
Jane Oakhill
,
Kate Lemmon
519
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Importance in instructional text: Teachers' and students' perceptions of task demands.
Journal of Educational Psychology
-
Tập 94 Số 2
- Trang 260-271
H. Broekkamp
,
B.H.A.M. van Hout‐Wolters
,
Gert Rijlaarsdam
,
Huub van den Bergh
27
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Children's beliefs about intelligence and school performance.
Journal of Educational Psychology
-
Tập 88 Số 3
- Trang 397-407
Deborah Stipek
,
J. Heidi Gralinski
368
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Achievement goals in the classroom: Students' learning strategies and motivation processes.
Journal of Educational Psychology
-
Tập 80 Số 3
- Trang 260-267
Carole Ames
,
Jennifer Archer
3290
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Motivational influences on cognition: Task involvement, ego involvement, and depth of information processing.
Journal of Educational Psychology
-
Tập 83 Số 2
- Trang 187-194
Sandra Graham
,
Shari Golan
377
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Regulation of Achievement Goals: The Role of Competence Feedback.
Journal of Educational Psychology
-
Tập 97 Số 3
- Trang 320-336
Corwin Senko
,
Judith M. Harackiewicz
243
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Perceptions of classroom environment, achievement goals, and achievement outcomes.
Journal of Educational Psychology
-
Tập 93 Số 1
- Trang 43-54
Marcy A. Church
,
Andrew J. Elliot
,
Shelly L. Gable
774
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Accelerating language development through picture book reading: Replication and extension to a videotape training format.
Journal of Educational Psychology
-
Tập 86 Số 2
- Trang 235-243
David H. Arnold
,
Christopher J. Lonigan
,
Grover J. Whitehurst
,
Jeffery N. Epstein
422
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The effect of interactive media on children's story memory.
Journal of Educational Psychology
-
Tập 94 Số 1
- Trang 138-144
Christine M. Ricci
,
Carole R. Beal
75
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 150
1
2
3
4
5
6
10