Journal of Consumer Research

Công bố khoa học tiêu biểu

* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo

Sắp xếp:  
Consumers' Use of Persuasion Knowledge: The Effects of Accessibility and Cognitive Capacity on Perceptions of an Influence Agent
Journal of Consumer Research - Tập 27 Số 1 - Trang 69-83 - 2000
Margaret C. Campbell, Amna Kirmani
Feeling Like My Self: Emotion Profiles and Social Identity
Journal of Consumer Research - Tập 40 Số 2 - Trang 203-222 - 2013
Nicole Verrochi Coleman, Patti Williams
Consumer Demand for Automobiles: A Disaggregated Market Approach
Journal of Consumer Research - Tập 9 Số 2 - Trang 195 - 1982
James N. Wetzel, George E. Hoffer
Believe Me, I Have No Idea What I’m Talking About: The Effects of Source Certainty on Consumer Involvement and Persuasion
Journal of Consumer Research - Tập 36 Số 6 - Trang 1033-1049 - 2010
Uma R. Karmarkar, Zakary L. Tormala
Consumer Dynamics in Nonprofit Organizations
Journal of Consumer Research - Tập 5 Số 2 - Trang 89 - 1978
Adrian B. Ryans, Charles B. Weinberg
Cognitive, Affective, and Attribute Bases of the Satisfaction Response
Journal of Consumer Research - Tập 20 Số 3 - Trang 418 - 1993
Richard L. Oliver
Materialism: Trait Aspects of Living in the Material World
Journal of Consumer Research - Tập 12 Số 3 - Trang 265 - 1985
Russell W. Belk
Bidirectional Dynamics of Materialism and Loneliness: Not Just a Vicious Cycle
Journal of Consumer Research - Tập 40 Số 4 - Trang 615-631 - 2013
Rik Pieters
The Effect of Mere Touch on Perceived Ownership
Journal of Consumer Research - Tập 36 Số 3 - Trang 434-447 - 2009
Joann Peck, Suzanne B. Shu
Value Segmentation: A Model for the Measurement of Values and Value Systems
Journal of Consumer Research - Tập 18 Số 2 - Trang 208 - 1991
Wagner A. Kamakura, José Afonso Mazzon
Tổng số: 175   
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10