Teacher development in Singapore, Hong Kong, Taiwan, and Beijing for e-Learning in school educationJournal of Computers in Education - Tập 4 - Trang 5-25 - 2016
Siu-Cheung Kong, Chee-Kit Looi, Tak-Wai Chan, Ronghuai Huang
Teaching professionals are crucial for the successful realization of e-Learning in school education. Major Asian cities/regions such as Singapore, Hong Kong, Taiwan, and Beijing continuously invest in teacher development on e-Learning to empower frontline teachers and school leaders to advance school education in the digital era. This article aims to review and discuss the activity contents, deliv...... hiện toàn bộ
Selection and ranking of E-learning websites using weighted distance-based approximationJournal of Computers in Education - Tập 3 - Trang 193-207 - 2016
Dimpal Jain, Rakesh Garg, Ashu Bansal, K. K. Saini
The propagation of the web applications as E-learning websites has produced new opportunities as well as new challenges for academic organizations and individuals who are either delivering or receiving an education. The E-learning websites has become more and more popular from the last few decades due to the great benefits provided by the concept of E-learning such as study at any time and any pla...... hiện toàn bộ
Phân tích cảm xúc trong tài nguyên học tập Dịch bởi AI Journal of Computers in Education - - 2023
Camilo Salazar, Edwin Montoya-Múnera, José Aguilar
Tóm tắtTrong công trình này, chúng tôi nhằm mục tiêu phân tích những cảm xúc từ các tài nguyên học tập thông qua nội dung văn bản của chúng. Công trình này đề xuất một phương pháp để tự động gán trạng thái cảm xúc cho các tài nguyên học tập, dựa trên sự tương đồng đặc trưng với các tài nguyên học tập đã được gán nhãn trước đó. Sau đó, nhiều chiến lược trích xuất đặ...... hiện toàn bộ
Supporting parental engagement in a BYOD (bring your own device) schoolJournal of Computers in Education - Tập 4 - Trang 107-125 - 2017
Calvin C. Y. Liao, Hercy N. H. Cheng, Wan-Chen Chang, Tak-Wai Chan
This study developed a platform, entitled Parent–Teacher-Ark, to support parental engagement in their children’s education, and investigated parents’ online behaviors and perceptions in the platform. This platform consisted of the home–school communication bulletin, the parent–teacher forum, the online parental learning courses (OPC), and the multiple e-Portfolio (MeP) in order to explore the pote...... hiện toàn bộ