IEEE Transactions on Education

SCOPUS (1963-2023)SCIE-ISI

  0018-9359

  1557-9638

  Mỹ

 

Cơ quản chủ quản:  IEEE-INST ELECTRICAL ELECTRONICS ENGINEERS INC , Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc.

Lĩnh vực:
Electrical and Electronic EngineeringEducation

Phân tích ảnh hưởng

Các bài báo tiêu biểu

The Fast Fourier Transform and Its Applications
Tập 12 Số 1 - Trang 27-34 - 1969
J.W. Cooley, Peter Lewis, Peter D. Welch
A Remote Laboratory as an Innovative Educational Tool for Practicing Control Engineering Concepts
Tập 56 Số 4 - Trang 436-442 - 2013
Clara M. Ionescu, Ernesto Fábregas, Stefana M. Cristescu, Sebastián Dormido, Robin De Keyser
An educational tool for fuzzy logic-controlled BDCM
Tập 45 Số 1 - Trang 33-42 - 2002
M. Ali Akçayol, Aydın Çetin, Çetin Elmas
Charge conservation and the transcapacitance element: an exposition
Tập 38 Số 4 - Trang 376-379 - 1995
Arthur David Snider
Computational Creativity Exercises: An Avenue for Promoting Learning in Computer Science
Tập 60 Số 4 - Trang 305-313 - 2017
Markeya S. Peteranetz, Abraham E. Flanigan, Duane F. Shell, Leen‐Kiat Soh
A Multidimensional Software Engineering Course
Tập 52 Số 3 - Trang 413-424 - 2009
Ohad Barzilay, Orit Hazzan, Amiram Yehudai
Sampling bandlimited periodic signals-an application of the DFT
Tập 23 Số 4 - Trang 205-206 - 1980
Jerram L. Brown
An improved state diagram
Tập 34 Số 2 - Trang 199-203 - 1991
Frank Markham Brown, R.J. Distler
Experimental verification of the physics and structure of the bipolar junction transistor
Tập 41 Số 3 - Trang 224-228 - 1998
I. Mártil, J.M. Encinar, Sergio García-Sánchez, G. González-Dı́az
On lag controllers: design and implementation
Tập 45 Số 3 - Trang 285-288 - 2002
M.C.M. Teixeira, E. Assuncao
Sometimes it is inconvenient or expensive to open the loop of a system to insert lag controllers-for instance, when this system is an open-loop system. A new controller structure where the loop is not opened, and that allows the design of lag controllers as in the case where one can open the loop, is presented. This result can be used by educators in undergraduate courses that deal with classic co...... hiện toàn bộ
#Frequency response #Root loci #Compensation