Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
English for Specific Purposes
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
Becoming a reviewer: Insights from the student and editorial boards of ESPJ
English for Specific Purposes
-
Tập 72
- Trang 20-25
- 2023
Averil Coxhead
,
Jordan Batchelor
,
Onesmo Mushi
,
Xixin Qiu
,
Sunny Hyon
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Patterns of rhetorical organization in Canadian and American language arts textbooks: An exploratory study
English for Specific Purposes
-
Tập 26
- Trang 180-202
- 2007
Ling Shi
,
Ryuko Kubota
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The use of popular science articles in teaching scientific literacy
English for Specific Purposes
-
Tập 23
- Trang 379-396
- 2004
Jean Parkinson
,
Ralph Adendorff
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Suitability of TED-Ed animations for academic listening
English for Specific Purposes
-
Tập 72
- Trang 4-15
- 2023
Chen-Yu Liu
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
“It is important to reinforce the importance of …”: ‘Hype’ in reports of randomized controlled trials
English for Specific Purposes
-
Tập 54
- Trang 139-151
- 2019
Neil Millar
,
Françoise Salager-Meyer
,
Brian Budgell
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tracing the development of an emergent part-genre: The author summary
English for Specific Purposes
-
Tập 42
- Trang 50-65
- 2016
Ruth Breeze
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Memory strategy instruction, contextual learning and ESP vocabulary recall
English for Specific Purposes
-
Tập 26
- Trang 39-51
- 2007
Derin Atay
,
Cengiz Ozbulgan
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Read between the lines: Evaluative patterns and paces in engineering research article introductions
English for Specific Purposes
-
Tập 71
- Trang 1-18
- 2023
Jianying Du
,
Hao Yuan
,
Qiong Li
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Visual persuasion: A comparison of visuals in academic texts and the popular press
English for Specific Purposes
-
Tập 17
- Trang 29-46
- 1998
Thomas Miller
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The teaching of academic listening comprehension and the question of authenticity
English for Specific Purposes
-
Tập 16
- Trang 27-46
- 1997
John Flowerdew
,
Lindsay Miller
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 436
1
2
3
4
5
6
10