thumbnail

Emerald

ESCI-ISI SCOPUS (1970,1989-2023)

  0955-534X

 

 

 

Cơ quản chủ quản:  Emerald Group Publishing Ltd.

Lĩnh vực:
Business and International ManagementBusiness, Management and Accounting (miscellaneous)

Phân tích ảnh hưởng

Các bài báo tiêu biểu

Khi nào sử dụng và cách báo cáo kết quả PLS-SEM Dịch bởi AI
Tập 31 Số 1 - Trang 2-24 - 2019
Joseph F. Hair, Jeffrey J. Risher, Marko Sarstedt, Christian M. Ringle
Mục đíchMục đích của bài báo này là cung cấp một cái nhìn tổng quan đầy đủ, nhưng ngắn gọn, về các yếu tố cần cân nhắc và các chỉ số cần thiết cho phân tích mô hình phương trình cấu trúc sử dụng phương pháp tối thiểu bình phương (PLS-SEM) và báo cáo kết quả. Những cân nhắc sơ bộ được tóm tắt trước tiên, bao gồm lý do chọ...... hiện toàn bộ
A brief retrospective and introspective on value
Tập 22 Số 5 - Trang 471-478 - 2010
Barry J.Babin, Kevin WilliamJames
PurposeValue as a research topic within marketing is not new. The purpose of this research note is to examine how value fits within marketing in the twenty‐first century. Specifically, the emergence of service‐dominant logic has brought the concept of co‐creation of value to the forefront. This paper comments on previous de...... hiện toàn bộ
Value‐creation initiatives in buyer‐seller relationships
- 2010
TrondHammervoll, KjellToften
PurposeThe purpose of this paper is to identify and explore important value‐creation initiatives in buyer‐seller relationships (BSRs).Design/methodology/approachFollowing a literature review and the presentation of an appropriate ...... hiện toàn bộ
The European automobile industry: escape from parochialism
- 2002
TomDonnelly, KemalMellahi, DavidMorris
Observes that, until recently, the European car industry has focused its efforts almost entirely within the boundaries of its domestic markets. Since the rise of the Japanese car industry and those of emerging economies such as Malaysia and Korea, the Europeans have found that the levels of competition in the world market have intensified. Examines how European car companies have responded...... hiện toàn bộ
International retail expansion within the EU and NAFTA
Tập 96 Số 3 - Trang 23-35 - 1996
NicholasAlexander
Discusses the internationalization of retail operations within the European Union (EU) and the North America Free Trade Agreement (NAFTA). Discusses the determining factors behind the internationalization process and the influence this has on the flow of international investment. Places the motivations behind internationalization indicated by the survey results presented within the debate ...... hiện toàn bộ
How international are the top academic journals? The case of marketing
Tập 18 Số 6 - Trang 422-436 - 2006
DanielaRosenstreich, BenWooliscroft
PurposeThe purpose of this paper is to assess the level of international involvement in the editorial boards and content of the leading journals of the marketing discipline to investigate a reported bias against non‐US material.Design/methodology/appr...... hiện toàn bộ
The Future of European Banking
Tập 99 Số 3 - 1999
The Information Entrepreneur
Tập 13 Số 5 - Trang 313-316 - 2001
David J.Brunnen