Educational Assessment

ESCI-ISI SCOPUS (1993-1995,2004-2023)

  1062-7197

  1532-6977

  Mỹ

 

Cơ quản chủ quản:  ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD , Routledge

Lĩnh vực:
Education

Các bài báo tiêu biểu

An Argument Approach to Observation Protocol Validity
Tập 17 Số 2-3 - Trang 62-87 - 2012
Courtney Bell, Drew H. Gitomer, Daniel F. McCaffrey, Bridget K. Hamre, Robert C. Pianta, Yi Qi
Video Portfolio Assessment: Creating a Framework for Viewing the Functions of Teaching
Tập 5 Số 4 - Trang 225-297 - 1998
John R. Frederiksen, Mike Sipusic, Miriam Gamoran Sherin, Edward W. Wolfe
Validation of a National Teacher Assessment and Improvement System
Tập 17 Số 4 - Trang 163-199 - 2012
Sandy Taut, María Verónica Santelices, Brian M. Stecher