Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Developmental Psychology
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
The importance of gesture in children's spatial reasoning.
Developmental Psychology
-
Tập 42 Số 6
- Trang 1259-1268
Stacy B. Ehrlich
,
Susan C. Levine
,
Susan Goldin‐Meadow
229
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
A show of hands: Relations between young children’s gesturing and executive function.
Developmental Psychology
-
Tập 49 Số 8
- Trang 1517-1528
Gina O'Neill
,
Patricia H. Miller
21
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Emerging behavior problems: Bidirectional relations between maternal and paternal parenting styles with infant temperament.
Developmental Psychology
-
Tập 55 Số 6
- Trang 1199-1210
Shannon M. O. Wittig
,
Christina M. Rodriguez
51
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Maternal behavior predicts infant neurophysiological and behavioral attention processes in the first year.
Developmental Psychology
-
Tập 53 Số 1
- Trang 13-27
Margaret M. Swingler
,
Nicole B. Perry
,
Susan D. Calkins
,
Martha Ann Bell
32
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Antecedents of self-regulation: A developmental perspective.
Developmental Psychology
-
Tập 18 Số 2
- Trang 199-214
Claire B. Kopp
1694
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Changes in frontal EEG coherence across infancy predict cognitive abilities at age 3: The mediating role of attentional control.
Developmental Psychology
-
Tập 52 Số 9
- Trang 1341-1352
Margaret Whedon
,
Nicole B. Perry
,
Susan D. Calkins
,
Martha Ann Bell
30
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The influence of mother–child emotion regulation strategies on children's expression of anger and sadness.
Developmental Psychology
-
Tập 47 Số 1
- Trang 213-225
Amanda Sheffield Morris
,
Jennifer S. Silk
,
M.D. Morris
,
Laurence Steinberg
,
Katherine J. Aucoin
,
Angela W. Keyes
196
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
A longitudinal study of the relation between language and theory-of-mind development.
Developmental Psychology
-
Tập 35 Số 5
- Trang 1311-1320
Janet Wilde Astington
,
Jennifer M. Jenkins
655
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Top-down influence in young children's linguistic ambiguity resolution.
Developmental Psychology
-
Tập 49 Số 6
- Trang 1076-1089
Hugh Rabagliati
,
Liina Pylkkänen
,
Gary Marcus
26
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Phonological skills and vocabulary knowledge mediate socioeconomic status effects in predicting reading outcomes for Chinese children.
Developmental Psychology
-
Tập 49 Số 4
- Trang 665-671
Yuping Zhang
,
Twila Tardif
,
Hua Shu
,
Hong Li
,
Hongyun Liu
,
Catherine McBride‐Chang
,
Weilan Liang
,
Zhixiang Zhang
107
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 192
1
2
3
4
5
6
10