Developmental Psychology

Công bố khoa học tiêu biểu

* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo

Sắp xếp:  
The importance of gesture in children's spatial reasoning.
Developmental Psychology - Tập 42 Số 6 - Trang 1259-1268
Stacy B. Ehrlich, Susan C. Levine, Susan Goldin‐Meadow
Maternal behavior predicts infant neurophysiological and behavioral attention processes in the first year.
Developmental Psychology - Tập 53 Số 1 - Trang 13-27
Margaret M. Swingler, Nicole B. Perry, Susan D. Calkins, Martha Ann Bell
Changes in frontal EEG coherence across infancy predict cognitive abilities at age 3: The mediating role of attentional control.
Developmental Psychology - Tập 52 Số 9 - Trang 1341-1352
Margaret Whedon, Nicole B. Perry, Susan D. Calkins, Martha Ann Bell
Phonological skills and vocabulary knowledge mediate socioeconomic status effects in predicting reading outcomes for Chinese children.
Developmental Psychology - Tập 49 Số 4 - Trang 665-671
Yuping Zhang, Twila Tardif, Hua Shu, Hong Li, Hongyun Liu, Catherine McBride‐Chang, Weilan Liang, Zhixiang Zhang
Life-span development of visual working memory: When is feature binding difficult?
Developmental Psychology - Tập 42 Số 6 - Trang 1089-1102
Nelson Cowan, Moshe Naveh‐Benjamin, Angela Kilb, J. Scott Saults
Children reason about shared preferences.
Developmental Psychology - Tập 46 Số 2 - Trang 299-309
Christine Fawcett, Lori Markson
Trajectories leading to school-age conduct problems.
Developmental Psychology - Tập 39 Số 2 - Trang 189-200
Daniel S. Shaw, Miles Gilliom, Erin M. Ingoldsby, Daniel S. Nagin
Economic pressure in African American families: A replication and extension of the family stress model.
Developmental Psychology - Tập 38 Số 2 - Trang 179-193
Rand D. Conger, Lora Ebert Wallace, Sun Yu-mei, Ronald L. Simons, Vonnie C. McLoyd, Gene H. Brody
Development of internalizing problems from adolescence to emerging adulthood: Accounting for heterotypic continuity with vertical scaling.
Developmental Psychology - Tập 54 Số 3 - Trang 586-599
Isaac T. Petersen, Oliver Lindhiem, Brandon LeBeau, John E. Bates, Gregory S. Pettit, Jennifer E. Lansford, Kenneth A. Dodge
Specificity in mother-toddler language-play relations across the second year.
Developmental Psychology - Tập 30 Số 2 - Trang 283-292
Catherine S. Tamis‐LeMonda, Marc H. Bornstein
Tổng số: 192   
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10