thumbnail

Cognition

SCOPUS (1972-1974,1976-2024)SSCI-ISI

  0010-0277

 

 

Cơ quản chủ quản:  Elsevier

Lĩnh vực:
Cognitive NeuroscienceExperimental and Cognitive PsychologyDevelopmental and Educational PsychologyLinguistics and Language

Các bài báo tiêu biểu

Infants selectively encode the goal object of an actor's reach
Tập 69 Số 1 - Trang 1-34 - 1998
Amanda L. Woodward
Varieties of numerical abilities
Tập 44 Số 1-2 - Trang 1-42 - 1992
Bertrand Thirion
Other minds in the brain: a functional imaging study of “theory of mind” in story comprehension
Tập 57 Số 2 - Trang 109-128 - 1995
Paul C. Fletcher
The relationship between cognition and action: performance of children 312–7 years old on a stroop- like day-night test
Tập 53 Số 2 - Trang 129-153 - 1994
Cherie L. Gerstadt, Yoon Joo Hong, Adele Diamond
Incremental interpretation at verbs: restricting the domain of subsequent reference
Tập 73 Số 3 - Trang 247-264 - 1999
Gerry T. M. Altmann, Yuki Kamide
Does awareness of speech as a sequence of phones arise spontaneously?
Tập 7 Số 4 - Trang 323-331 - 1979
José Morais, Luz Cary, Jesüs Alegría, Paul Bertelson
Visual statistical learning in infancy: evidence for a domain general learning mechanism
Tập 83 Số 2 - Trang B35-B42 - 2002
Natasha Z. Kirkham, Jonathan A. Slemmer, Scott P. Johnson
Lesion analysis of the brain areas involved in language comprehension
Tập 92 Số 1-2 - Trang 145-177 - 2004
Nina F. Dronkers, David P. Wilkins, Robert D. Van Valin, Brenda B. Redfern, Jeri J. Jaeger
Is there a causal link from phonological awareness to success in learning to read?
Tập 91 Số 1 - Trang 77-111 - 2004
Anne Castles, Max Coltheart