Sử dụng mô hình chuyển đổi để tối ưu hóa việc giữ chân khách hàng
Tóm tắt
Từ khóa
#mô hình chuyển đổi #giữ chân khách hàng #cam kết của khách hàngTài liệu tham khảo
1Anderson, E.W., Fornell, C. and Lehman, D.R., “Customer satisfaction, market share, and profitability: findings from Sweden”, Journal of Marketing, Vol. 58, July 1994, pp. 53‐66.
2Dick, A.S. and Basu, K., “Customer loyalty: toward an integrated framework”, Journal of the Academy of Marketing Science, Vol. 22, Spring 1994, pp. 99‐113.
3Rice, J. and Hofmeyr, J., “Segmentation using conversion theory”, Proceedings of the 12th SAMRA Convention, Swaziland, October 1990.
Bairfelt, S. and Richards, T.J., “From customer satisfaction to customer segmentation”, ESOMAR/JMA/ARF Conference on Triad 2000: Marketing and Research towards the Millennium, New York, NY, June 1995.