Học tập tại nơi làm việc cá nhân hóa: Nghiên cứu khám phá về hệ thống huy hiệu số trong chương trình phát triển nghề nghiệp cho giáo viên
Tóm tắt
Để cung cấp những cơ hội học tập tại nơi làm việc được tùy chỉnh, một hệ thống huy hiệu số đã được thiết kế bởi một trường đại học, cơ quan chính phủ và hiệp hội nghề nghiệp quốc gia nhằm hỗ trợ giáo viên triển khai phát triển nghề nghiệp (
Từ khóa
Tài liệu tham khảo
Ball D. L., 1999, Developing practice, developing practitioners: toward a practice‐based theory of professional education, Teaching as the learning profession: Handbook of policy and practice, 1, 3
Darling‐Hammond L., 2005, Preparing teachers for a changing world: what teachers should learn and be able to do
Fuller A.&Unwin L.(2002).Developing pedagogies for the contemporary workplace. Working to learn: transforming learning in the workplace 95–111.
Glesne C., 2011, Becoming qualitative researchers: an introduction
Hickey D. T., 2012, Wikifolios, reflections, and exams for online engagement, understanding, and achievement, Journal of Teaching and Learning with Technology, 1, 64
Kinshuk M. C., 2010, Adaptivity and personalization in mobile learning, Technology, Instruction, Cognition and Learning (TICL), 8, 163
Mazzarella J. A., 1980, Synthesis of research on staff development, Educational Leadership, 38, 182
McLoughlin C., 2008, The three p's of pedagogy for the networked society: personalization, participation, and productivity, International Journal of Teaching and Learning in Higher Education, 20, 10
Stake R. E., 1995, The art of case study research