Xác định và Kiểm tra Các Rào Cản Đối Với Ý Định Sử Dụng Công Nghệ
Tóm tắt
Từ khóa
#Công nghệ #ý định sử dụng #rào cản #hệ thống thông tin #nghiên cứu thực nghiệmTài liệu tham khảo
Arabie P., 1994, Advanced Methods in Marketing Research, 160
Benbasat I., 2007, J. AIS, 8, 211
Bhattacherjee A., 2008, AMCIS 2008 Proc., 135, 1
Bliese P. D., 2000, Multilevel Theory, Research, and Methods in Organizations: Foundations, Extensions, and New Directions., 349
Brown S. A., 2004, J. Assoc. Inform. Systems, 5, 79
Bryk A. S., 1992, Hierarchical Linear Models: Applications and Data Analysis Methods
Cenfetelli R. T., 2004, J. Assoc. Inform. Systems, 5, 472
Chau P. Y. K., 2001, J. Electronic Commerce Res., 2, 78
Galletta D. F., 2004, J. AIS, 5, 1
Hair J. F., 1998, Multivariate Data Analysis, 5
Herzberg F., 1966, Work and the Nature of Man
McKnight D. H., 2003, IEEE Computer Society, 1
Nelson R. R., 2007, MIS Quart. Executive, 6, 67
Nunnally J., Bernstein I.Psychometric Theory (1994) 3rd ed.(McGraw-Hill, New York) 1–736
Thatcher J. B., 2003, J. Comput. Inform. Systems, 44, 74
Thurstone L. L., 1947, Multiple-Factor Analysis: A Development and Expansion of the Vectors of the Mind