Cách Thức Các Cửa Hàng 3D Thực Tế Ảo Có Thể Hình Thành Quyết Định Mua Sắm của Người Tiêu Dùng: Vai Trò Của Tính Thông Tin Và Tính Chơi
Tóm tắt
Từ khóa
#thực tế ảo #tính thông tin #tính vui tươi #quyết định mua sắm #tiếp thị trực tuyếnTài liệu tham khảo
Aiken Leona S., West Stephen G., Reno Raymond R. Multiple Regression: Testing and Interpreting Interactions 1991 Sage Thousand Oaks, CA
Coie Perkins Augmented an Virtual Reality Survey Report 2018 Perkins Coie
Consumer Reports Best Places to Buy Large Appliancesretrieved from https://www.consumerreports.org/appliance-stores/best-places-to-buy-large-appliances/2018Accessed date: 24 January 2019
Csikszentmihalyi Mihaly Finding Flow: The Psychology of Engagement with Everyday Life 1997 Basic Books
Engel James Frederick, Blackwell Roger Dale, Kollat David T. Consumer Behavior 1968 Holt, Rinehart and Winston
Hayes Andrew F. Introduction to Mediation, Moderation, and Conditional Process Analysis: A Regression-Based Approach 2013 Guilford Publications
Held Richard, Durlach Nathaniel Telepresence, Time Delay, and Adaptation 1991
Kotler Philip Marketing Management 2003 Prentice Hall
Olsen Cara, 1996, Stat News, 13
Slater Mel, 2003, Emotion, 3, 1
Statista E-commerce Market Share of Leading E-retailers Worldwideaccessed March 1, 2019, retrieved from https://www.statista.com/statistics/664814/global-e-commerce-market-share/2017Accessed date: 1 March 2019