Sự phụ thuộc vào bối cảnh và sự thay đổi thái độ: Độ tin cậy của nguồn thông tin có thể điều chỉnh sự thuyết phục bằng cách ảnh hưởng đến tư duy liên quan đến thông điệp
Tóm tắt
Từ khóa
Tài liệu tham khảo
Cacioppo J. T., 1981, Cognitive assessment
Cook T. D., 1978, Advances in experimental social psychology
Eagly A. H., 1981, Cognitive responses in persuasion
Ekstrom R. B., 1962, Kit of factor referenced cognitive tests
Ekstrom R. B., 1976, Manual for kit of factor‐referenced cognitive tests
Hass R. G., 1981, Cognitive responses in persuasion
Hovland C. I., 1953, Communication and persuasion
Insko C. A., 1976, Persuasion, recall, and thoughts, Representative Research in Social Psychology, 7, 66
Perloff R. M., 1980, Persuasion: New directions in theory and research
Petty R. E., 1981, Attitudes and persuasion: Classic and contemporary approaches
Petty R. E., 1981, The use of rhetorical questions in persuasion: A cognitive response analysis, Journal of Personality and Social Psychology, 40, 432, 10.1037/0022-3514.40.3.432
Petty R. E., 1981, Cognitive responses in persuasion
Sherif C. W., 1976, Orientation in social psychology