Khung thương hiệu như các tác nhân có ý định: Cách mà ý định và khả năng được nhận thức có thể phản ánh nhận thức về thương hiệu
Tóm tắt
Từ khóa
Tài liệu tham khảo
Albert N., 2010, Passion for the brand and consumer brand relationships
Brown D.E., 1991, Human universals
Durante F., 2009, Using the stereotype content model to examine group depictions in fascism: An archival approach, European Journal of Social Psychology, 39, 1
Durante F. Fiske S. T. Cuddy A. J. C. Kervyn N. et al. (submitted for publication). Nations' income inequality predicts ambivalence in stereotype content: How societies mind the gap. Unpublished manuscript.
Fournier S., 2009, Handbook of brand relationships, 5
Harris L.T., 2009, European review of social psychology, 192
MacInnis D., 2009, Handbook of brand relationships
Mark M., 2001, The hero and the outlaw: Building extraordinary brands through the power of archetypes
M.Porter M.Kramer.Creating shared value. How to reinvent capitalism — And unleash a wave of innovation and growth.Harvard Business review.2011.