Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Adding eyebrows to CSCL; understanding the combined use of synchronous and asynchronous communication, and the role of motivation in computer-supported collaborative learning
Perspectives on Medical Education
- Tập 3
- Trang 312-313
- 2014
Bas Giesbers
1,2
1
Department of Technology and Operations Management, Rotterdam School of Management, Erasmus University Rotterdam, Rotterdam, the Netherlands
2
School of Business and Economics, Maastricht University, Maastricht, The Netherlands
Đi đến bài gốc
Trích dẫn
Lưu lại
Báo lỗi
Thông tin
DOI
:
10.1007/s40037-014-0133-0
Thông tin xuất bản
Nhà xuất bản:
Perspectives on Medical Education
Tập/Số:
Tập 3
Trang:
312-313
Thông tin tác giả