Springer Science and Business Media LLC

Công bố khoa học tiêu biểu

* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo

Sắp xếp:  
Early Childhood Education: A Vibrant Arena in the Complex Transformation of Society Towards Sustainability
Springer Science and Business Media LLC - Tập 54 - Trang 1-12 - 2022
Ingrid Engdahl, Ann-Christin Furu
National campaign for nursery education
Springer Science and Business Media LLC - Tập 5 - Trang 162-166 - 1973
E. M. Osborn
Omep Publications
Springer Science and Business Media LLC - Tập 4 - Trang 95-96 - 1972
Skandinaviska Enskilda Banken
Vấn đề về ADHD: Cách thức xây dựng của các nhà nghiên cứu và các tài khoản của phụ huynh Dịch bởi AI
Springer Science and Business Media LLC - Tập 45 - Trang 11-33 - 2012
Bora Pajo, David Cohen
Một cuộc tranh cãi kéo dài về bản chất của ADHD đã làm phức tạp quyết định của phụ huynh liên quan đến những đứa trẻ có khả năng được chẩn đoán mắc tình trạng này. Bằng cách sử dụng góc nhìn tiếp nhận phản bác, bài tổng quan này xem xét cách mà các nhà nghiên cứu định nghĩa ADHD và thừa nhận cuộc tranh cãi này. Qua một cuộc tìm kiếm tài liệu có hệ thống từ các báo cáo thực nghiệm, sử dụng phụ huyn...... hiện toàn bộ
#ADHD #cha mẹ #sự chẩn đoán #quan điểm sinh học #nghiên cứu thực nghiệm
Lekoteket på Blockhusudden: a center for play in the medical and educational care of handicapped and sick children
Springer Science and Business Media LLC - Tập 8 - Trang 75-79 - 1976
Karin Stensland Junker
Transformed Understanding or Enlightened Ableism? The Gap Between Policy and Practice for Children with Disabilities in Aotearoa New Zealand
Springer Science and Business Media LLC - Tập 45 - Trang 237-249 - 2013
Lesley Lyons
The concept of inclusion in the New Zealand legislative and policy environment is articulated in a liberal human rights discourse intended to redress past practices of segregation and exclusion. Such discourse has provided the early childhood sector with new ways to speak about disability and inclusion. There is, however, a growing body of evidence to show that how teachers speak about inclusion i...... hiện toàn bộ
Young children’s understanding of love
Springer Science and Business Media LLC - Tập 21 Số 1 - Trang 27-34 - 1989
Pnina S. Klein
Teachers’ perceptions of their roles in promoting literacy in the context of play in a Spanish-speaking kindergarten
Springer Science and Business Media LLC - Tập 33 - Trang 18-31 - 2001
Olivia N. Saracho
This study focuses on the roles teachers undertake to promote literacy in a kindergarten classroom of Spanish-speaking children. Five early childhood teachers and their children participated in this study. Data were collected through teachers’ interviews and systematic videotaped observations during the children’s play periods. Inductive content analysis was the method used to analyze the data. Th...... hiện toàn bộ
OMEP news
Springer Science and Business Media LLC - Tập 12 - Trang 81-81 - 1980
Rapid Change Without Transformation: The Dominance of a National Policy Paradigm over International Influences on ECEC Development in Ireland 1995–2012
Springer Science and Business Media LLC - Tập 45 - Trang 191-205 - 2013
Toby Wolfe, Bernie O’Donoghue-Hynes, Nóirín Hayes
The rapidity of change in Irish early childhood policy over the last 20 years is clear to observers (OECD Thematic Review of Early Childhood Education and Care Policy in Ireland. Organisation for Economic Co-operation and Development, Paris, 2004). What may be debated is how significant the changes are. In this paper, we analyse changes in early childhood education and care policy in Ireland since...... hiện toàn bộ
Tổng số: 899   
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10