Psychological Review

Công bố khoa học tiêu biểu

* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo

Sắp xếp:  
The lexical nature of syntactic ambiguity resolution.
Psychological Review - Tập 101 Số 4 - Trang 676-703
Maryellen C. MacDonald, Neal J. Pearlmutter, Mark S. Seidenberg
A theory of attention: Variations in the associability of stimuli with reinforcement.
Psychological Review - Tập 82 Số 4 - Trang 276-298
N. J. Mackintosh
A model for Pavlovian learning: Variations in the effectiveness of conditioned but not of unconditioned stimuli.
Psychological Review - Tập 87 Số 6 - Trang 532-552
John M. Pearce, Geoffrey Hall
Releaser-induced recognition learning.
Psychological Review - Tập 97 Số 2 - Trang 271-284
Milton D. Suboski
Specific hungers and poison avoidance as adaptive specializations of learning.
Psychological Review - Tập 78 Số 6 - Trang 459-486
Paul Rozin, James W. Kalat
On the generality of the laws of learning.
Psychological Review - Tập 77 Số 5 - Trang 406-418
Martin E. P. Seligman
Social cognitive theory of gender development and differentiation.
Psychological Review - Tập 106 Số 4 - Trang 676-713
Kay Bussey, Albert Bandura
Motivated closing of the mind: "Seizing" and "freezing."
Psychological Review - Tập 103 Số 2 - Trang 263-283
Arie W. Kruglanski, Donna M. Webster
Neural stability, sparing, and behavioral recovery following brain damage.
Psychological Review - Tập 82 Số 5 - Trang 344-358
T. E. LeVere
The trouble with levels: A reexamination of Craik and Lockhart's framework for memory research.
Psychological Review - Tập 85 Số 3 - Trang 139-152
Alan Baddeley
Tổng số: 259   
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10