Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Oxford Review of Education
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
Differential Teacher Effectiveness: Towards a model for research and teacher appraisal
Oxford Review of Education
-
Tập 29 Số 3
- Trang 347-362
- 2003
R.J. Campbell
,
Leōnidas Kyriakidēs
,
Daniël Muijs
,
Wendy Robinson
155
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Pedagogic Research: on the relative merits of search for generalisation and study of single events
Oxford Review of Education
-
Tập 7 Số 1
- Trang 73-94
- 1981
Michael Bassey
215
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The relationship between political participation intentions of adolescents and a participatory democratic climate at school in 35 countries
Oxford Review of Education
-
Tập 39 Số 5
- Trang 567-589
- 2013
Ellen Quintelier
,
Marc Hooghe
63
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Academic resilience and academic buoyancy: multidimensional and hierarchical conceptual framing of causes, correlates and cognate constructs
Oxford Review of Education
-
Tập 35 Số 3
- Trang 353-370
- 2009
Andrew J. Martin
,
Herbert W. Marsh
405
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The study of talk between teachers and students, from the 1970s until the 2010s
Oxford Review of Education
-
Tập 40 Số 4
- Trang 430-445
- 2014
Neil Mercer
,
Lyn Dawes
208
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 5
1