Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Nurse Education in Practice
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
Promoting evidence-based practice through anintegrated model ofcare: patient case studiesas a teaching method
Nurse Education in Practice
-
Tập 1
- Trang 19-26
- 2001
Robert McSherry
,
Tracey Proctor-Childs
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Cultural competence learning of the health care students using simulation pedagogy: An integrative review
Nurse Education in Practice
-
Tập 52
- Trang 103044
- 2021
Silén-Lipponen Marja
,
Aura Suvi
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Contemporary issues relating to assessment of pre-registration nursing students in practice
Nurse Education in Practice
-
Tập 10
- Trang 158-163
- 2010
Michelle Fitzgerald
,
Faith Gibson
,
Kirsten Gunn
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Diversity training evaluation for community aged care: Tool development
Nurse Education in Practice
-
Tập 45
- Trang 102796
- 2020
Claudia Meyer
,
Arti Appannah
,
Sally McMillan
,
Colette Browning
,
Rajna Ogrin
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Moving nurse educators towards transcendence in simulation comfort
Nurse Education in Practice
-
Tập 28
- Trang 218-223
- 2018
Tracey Simes
,
Sherre Roy
,
Barbara O'Neill
,
Colleen Ryan
,
Samuel Lapkin
,
Elizabeth Curtis
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Perceived professional competence in spiritual care and predictive role of spiritual intelligence in Iranian nursing students
Nurse Education in Practice
-
Tập 57
- Trang 103227
- 2021
Mehrnaz Ahmadi
,
Fateme Estebsari
,
Saeed Poormansouri
,
Simin Jahani
,
Ladan Sedighie
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Skills for safe practice – A qualitative study to evaluate the use of simulation in safeguarding children teaching for pre-registration children’s nurses
Nurse Education in Practice
-
Tập 34
- Trang 85-89
- 2019
Elaine Wyllie
,
Katie Batley
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Making the most of person-centred education by integrating flipped and simulated teaching: An exploratory study
Nurse Education in Practice
-
Tập 27
- Trang 71-77
- 2017
Annette Saunders
,
Rosy Green
,
Merylin Cross
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Factors associated with the teaching of sleep hygiene to patients in nursing students
Nurse Education in Practice
-
Tập 28
- Trang 150-155
- 2018
Chiung-Yu Huang
,
Hui-Yen Liao
,
En-Ting Chang
,
Hui-Ling Lai
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Supporting learning in practice in the EBL curriculum: pre-registration students’ access to learning resources in the placement setting
Nurse Education in Practice
-
Tập 5
- Trang 198-208
- 2005
Graham Walton
,
Ann Smith
,
Pat Gannon-Leary
,
Anne Middleton
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 1,161
1
2
3
4
5
6
10