Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Nurse Education Today
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
Comparing the effects of problem-based learning and the traditional lecture method on critical thinking skills and metacognitive awareness in nursing students in a critical care nursing course
Nurse Education Today
-
Tập 45
- Trang 16-21
- 2016
Mohammad Gholami
,
Parastou Kordestani Moghadam
,
Fatemeh Mohammadipoor
,
Mohammad Javad Tarahi
,
Mandana Sak
,
Tahereh Toulabi
,
Amir Hossein Hossein Pour
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The practice assessment of student nurses by people who use mental health services
Nurse Education Today
-
Tập 30
- Trang 20-25
- 2010
Theodore Stickley
,
Gemma Stacey
,
Kristian Pollock
,
Angie Smith
,
Janet Betinis
,
Sarah Fairbank
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Developing competence in cardiac care through the use of blended learning: Course members' and mentors' accounts
Nurse Education Today
-
Tập 31
- Trang 323-327
- 2011
Karen Iley
,
Lorna McInulty
,
Ian Jones
,
Janelle Yorke
,
Martin Johnson
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The use of inter-professional education (IPE) healthcare law and ethics scenario based learning sessions amongst nursing, midwifery and law students: A qualitative investigation
Nurse Education Today
-
Tập 109
- Trang 105254
- 2022
Andy Nichols
,
Pippa Trimble
,
Andrea Stebbings
0
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The nurse teacher'srole in the promotion of reflective practice
Nurse Education Today
-
Tập 15
- Trang 346-350
- 1995
Dee E. Burrows
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Applying aspects of educational psychology to the practice of nurse teaching
Nurse Education Today
-
Tập 5
- Trang 263-266
- 1985
CJ Goodall
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Intention and practice in nursing education
Nurse Education Today
-
Tập 2
- Trang 7-9
- 1982
Jean Heath
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
A literature search into the continuing education undertaken in nursing
Nurse Education Today
-
Tập 6
- Trang 152-157
- 1986
SP O'Kell
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Learning pathways in contemporary primary care settings – Student nurses’s views
Nurse Education Today
-
Tập 29
- Trang 835-839
- 2009
Evelyn E. Anderson
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Some important limitations of competency-based education with respect to nurse education: an Australian perspective
Nurse Education Today
-
Tập 19
- Trang 129-135
- 1999
Helen Chapman
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 2,654
1
2
3
4
5
6
10