Công bố khoa học
Công cụ trích dẫn
Công bố khoa học
Trích dẫn
Tạp chí khoa học
Cơ quan đơn vị
Quản lý tài khoản
Danh mục đã lưu
Đăng xuất
Nurse Education Today
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
Developing competence in cardiac care through the use of blended learning: Course members' and mentors' accounts
Nurse Education Today
-
Tập 31
- Trang 323-327
- 2011
Karen Iley
,
Lorna McInulty
,
Ian Jones
,
Janelle Yorke
,
Martin Johnson
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The use of inter-professional education (IPE) healthcare law and ethics scenario based learning sessions amongst nursing, midwifery and law students: A qualitative investigation
Nurse Education Today
-
Tập 109
- Trang 105254
- 2022
Andy Nichols
,
Pippa Trimble
,
Andrea Stebbings
0
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The nurse teacher'srole in the promotion of reflective practice
Nurse Education Today
-
Tập 15
- Trang 346-350
- 1995
Dee E. Burrows
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Applying aspects of educational psychology to the practice of nurse teaching
Nurse Education Today
-
Tập 5
- Trang 263-266
- 1985
CJ Goodall
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
A literature search into the continuing education undertaken in nursing
Nurse Education Today
-
Tập 6
- Trang 152-157
- 1986
SP O'Kell
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Using visual thinking strategies with nursing students to enhance nursing assessment skills: A qualitative design
Nurse Education Today
-
Tập 62
- Trang 39-42
- 2018
Joanne Nanavaty
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Conflict in schools: Student nurses’ conflict management styles
Nurse Education Today
-
Tập 29
- Trang 100-107
- 2009
Filiz Kantek
,
Nurdan Gezer
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
The think aloud approach as an educational tool to develop and assess clinical reasoning in undergraduate students
Nurse Education Today
-
Tập 28
- Trang 8-14
- 2008
Maggi Banning
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Attitudes towards disability in an undergraduate nursing curriculum: A literature review
Nurse Education Today
-
Tập 27
- Trang 459-465
- 2007
Judy A. Seccombe
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Remembrance of things past: the utilisation of context dependant and autobiographical recall as means of enhancing reflection on action in nursing
Nurse Education Today
-
Tập 24
- Trang 344-349
- 2004
Colin Griffiths
Đi đến bài báo
Trích dẫn
Lưu lại
Tổng số: 2,654
1
2
3
4
5
6
10