thumbnail

Management Science Letters

 

 

 

 

Cơ quản chủ quản:  N/A

Lĩnh vực:

Các bài báo tiêu biểu

The effect of trust on consumers’ online purchase intention: An integration of TAM and TPB
Tập 9 Số 9 - Trang 1451-1460 - 2019
Ha, N., Nguyen, T.
Impact of corporate social responsibility on organizational commitment through organizational trust and organizational identification
Tập 10 Số 14 - Trang 3453-3462 - 2020
Nguyen, T., Pham, T., Le, Q., Bui, T.
The impact of knowledge sharing on innovative work behavior of Vietnam telecommunications enterprises employees
Tập 10 Số 1 - Trang 53-62 - 2020
Nguyen, T., Tran, N., Doan, X., Nguyen, H.
The impact of entrepreneurial education on entrepreneurial intention: The case of Vietnamese
Tập 10 Số 8 - Trang 1787-1796 - 2020
Doan, X., Phan, T.
The effect of agricultural product eco-labelling on green purchase intention
Tập 10 Số 12 - Trang 2813-2820 - 2020
Nguyen, H., Le, H.
The impact of individual and environmental characteristics on students’ entrepreneurial intention
Tập 10 Số 3 - Trang 599-608 - 2020
Duong, C., Nguyen, H., Ngo, T., Nguyen, V., Nguyen, T.