Journal of Consumer Marketing
Công bố khoa học tiêu biểu
* Dữ liệu chỉ mang tính chất tham khảo
Sắp xếp:
The effects of risk disclosure and ad involvement on consumers in DTC advertisingPurpose The importance of consumer involvement is well recognized in marketing theory, but has been absent from past inquiries in consumers' processing of DTC advertisements. The authors believe it is necessary to account for varying levels of involvement between consumers in order to better appreciate their responses to DTC... ... hiện toàn bộ
Journal of Consumer Marketing - Tập 24 Số 3 - Trang 171-179 - 2007
Văn hóa đang thay đổi của Trung Quốc: Những thứ yêu thích của người tiêu dùng nông thôn và thành phố Dịch bởi AI Mục đích Sau những biến động của thời kỳ cách mạng, văn hóa tiêu dùng của Cộng hòa Nhân dân Trung Hoa đã có hơn 20 năm tuổi. Nghiên cứu này nhằm phát hiện và hiểu rõ hơn những gì mà người tiêu dùng Trung Quốc coi trọng nhất trong số các sở hữu của họ. Từ đó, những phát hiện này sẽ giúp hiểu rõ hơn về v... ... hiện toàn bộ
Journal of Consumer Marketing - - 2006
#văn hóa tiêu dùng #người tiêu dùng Trung Quốc #nghiên cứu định tính #giá trị Nho giáo #sự chuyển đổi văn hóa
The Customer Learning Curve: Creating Profits from Marketing Chaos
Journal of Consumer Marketing - - 2005
Creating Do‐It‐Yourself Customers: How Great Customer Experiences Build Great Companies
Journal of Consumer Marketing - Tập 24 Số 5 - Trang 322-322 - 2007
SURVEY RESEARCH: CURRENT PROBLEMS AND FUTURE OPPORTUNITIESThe field of survey research, driven at a fast pace by exploding technology, promises an exciting future. This future, however, is threatened by a number of growing, unresolved problems. In order to get a perspective, Walker/Gallup recently interviewed a group of senior marketing information executives. The largest number of these were from manufacturing firms, followed by service organiza... ... hiện toàn bộ
Journal of Consumer Marketing - - 1988
Value chains in health careThe supply chain concept aided marketing by highlighting relationships that form a network of firms creating products for consumers. It helped change the focus from individual transactions to a more comprehensive view of the entire system. The value chain concept in marketing extends the supply chain view in an important way: it explicates the value that is created at each stage of the cha... ... hiện toàn bộ
Journal of Consumer Marketing - - 2004
Co‐managing online privacy: a call for joint ownership
Journal of Consumer Marketing - Tập 20 Số 7 - Trang 686-702 - 2003
A strategic approach to building online customer loyalty: integrating customer profitability tiersPurpose The purpose of this paper is to present a strategic framework to managing online loyalty. Design/methodology/approach The paper integrates concepts including a range of recently published (1993‐2006) theoretical works in cons... ... hiện toàn bộ
Journal of Consumer Marketing - Tập 23 Số 7 - Trang 421-429 - 2006
An inquiry into the ethical perceptions of sub‐cultural groups in the US: Hispanics versus AnglosThe present study compares the ethical perceptions of three sub‐cultural groups living in the USA – Anglos, strongly identified Hispanics, and weakly identified Hispanics. It compares the responses of these three groups to two ethical scenarios using conjoint analysis, in addition to the traditional comparison of central tendencies. A comparison of means does not show any significant diffe... ... hiện toàn bộ
Journal of Consumer Marketing - Tập 19 Số 2 - Trang 130-148 - 2002
Tổng số: 314
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 10