Ảnh hưởng của giá cả đến hành vi người dùng Internet
Tóm tắt
Từ khóa
#Internet #Chất lượng dịch vụ #Thí nghiệm #Định giá #Hành vi người dùngTài liệu tham khảo
K. Chu, User reactions to flat rate options under time charges with differentiated quality of access: Preliminary results from INDEX, in: MIT/Tufts Workshop on Internet Service Quality Economics, Cambridge, MA (December 1999).
CommerceNet/Nielsen Media Research: The Spring 1997 Internet demographic survey, Full Report, New York (1997).
B. Rupp, R. Edell, H. Chand and P. Varaiya, INDEX: A platform for determining how people value the quality of their Internet access, in: Proc. of the 6th IEEE/IFIP Internat. Workshop on Quality of Service, Piscataway, NJ (IEEE Press, New York, 1998) pp. 85–90.
S. Shenker, D. Clark, D. Estrin and S. Herzog, Pricing in computer networks: Reshaping the research agenda, Telecommunications Policy 20(3) (1996) 183–202.